Hoi Elsje,
Bedankt ovor je reactie, het is zeker vocht vasthouden, in gezicht, moest mijn ringen afdoen, schoenen die knellen, en toch wel opgezette benen en enkels savonds, ondanks de steunkousen
Voorlopig nog geen plastabletten, mijn kaliumwaarde was iets aan de lage kant, en dat wordt dan nog minder
Vind ik voorlopig prima, slik al medicatie genoeg
Pm staat tussen 60-140, lijkt me ook goed
En idd ik ben ook niet ongerust of zo, maar is alles altijd zo onduidelijk bij mij
jaren geleden schildklierwaarden nog net goed werd er altijd gezegd, maar ik heb achteraf gezien 10 jaar rondgelopen met hypotheroide terwijl ik wel medicatie nodig had(miscommuniactie arts)nu du
ana/anf positief, maar wel heel laag positief, maar dan ook wel al jaren reuma achtige klachten, loop al 7 jaar bij een reumatoloog, en nu blijkt bij de nieuwe reumatoloog dat ik artrose heb, en die lage ana/anf waarden is nog steeds onduidelijk kan niets betekenen maar kan ook omslaan in SLE/RA
en dan nu weer deze klachten, al jaren aangegeven dat ik zo weinig energie heb, blijkt het chronotrope incompetentie te zijn..Je begrijpt dat ik zelf zoveel mogelijk meedenk en de vinger aan de pols houd 😉
Ik heb nu een pm met een speciale sensor die “kijkt”naar de ademhaling het CLS systeem, dus dan zou de pm zeker moeten ingrijpen lijkt me, maar goed we wachten af, misschien is er een logische verklaring en is het alleen maar nodig de pm anders in te stellen