default-header

Ontevreden over mijn cardioloog

Home Forums De jongere hartpatiënt Ontevreden over mijn cardioloog

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #93313 Reageer
    Kiki77
    Gast

    Hoi Jeroen.

    Dankje voor je reactie en tip!
    Mijn huisarts belt mij vandaag en ik zal het er gelijk met hem over hebben.
    Als hij er niets mee kan mag ik binnen kort ook naar het Radboud voor een ander onderzoek en zal het dan daar nog aankaarten.
    Nathalie had ook dr Maas bij mij aanbevolen en zij schijnt echt heel goed te zijn.
    Gezien mijn klachten vertrouw ik er ook niet zo op dat ik in fase 1 zit, want volgens veel sites heb je dan nagenoeg geen klachten.
    Hoe was dat bij jou? had je in de eerste fase ook vermoeidheidsklachten en pijn op de borst en benauwdheid bij inspaning?

    groetjes Kiki

    #93314 Reageer
    JeroenS
    Gast

    Hoi Kiki,

    In de eerste fase merkte ik wel dat hardlopen wat moeilijker ging, maar ik dacht dat ik gewoon harder moest trainen :). Bij mij waren het met name extra overslagen die na een paar minuten weer wegtrokken. Uiteindelijk werden de klachten in de loop van de jaren niet echt erger, want mijn hart bleek gewoon steeds groter te worden om voldoende zuurstof te kunnen transporteren in mijn lichaam. Dat houdt natuurlijk een keertje op, dus wees blij dat je er nu bovenop zit. Laat je niet met een kluitje het riet in sturen, want jij weet zelf het beste of het goed of niet goed voelt.

    Ik kan trouwens de [url=http://www.cardiologiecentra.nl/patienten/centra/vestigingen]Cardiologie Centra Nederland[/url] van harte aanbevelen! Waar ik bij het ziekenhuis een echo kreeg van een kwartiertje, werd ik daar in een uur volledig door de molen gehaald en konden ze veel meer in detail zien wat er aan de hand was.

    #120170 Reageer
    Geerlien Mathijsen
    Gast

    Vraagje mijn cardioloog bevalt niet, die man wil alleen zichzelf graag horen en ik moet maar mijn moment pakken om wat te vragen. Heel erg irritant. Kan ik zomaar in hetzelfde ziekenhuis om een andere cardioloog vragen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
Reageer op: Ontevreden over mijn cardioloog
Je informatie: