default-header

luchtbruggen

Home Forums Luchtbruggen luchtbruggen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #81109 Reageer
    Auktje
    Gast

    Bijzonder.

    Nieuwsgierig naar dat andere verhaal.

    #81110 Reageer
    aart 1970
    Deelnemer

    Goedenavond,

    Een idd heel bijzonder verhaal en ook ik ben nieuwsgierig naar dat andere verhaal.

    Heel veel dingen herken ik in je verhaal, alleen bij mij was/is nooit iets te zien geweest als een grauwe huidskleur, mogelijk komt dit door het feit dat ik bij goede weersvoorspellingen al een redelijk gebruinde huid krijg. Dit gaf zeker in het begin weer vragen, nou ja u ziet er goed uit, dus is het niet uw maag of???

    Wel had ik een gevoel of er een met een snelheid van 100 km per uur tegen een boom was gereden en mijn borst tegen het stuur was geklapt.

    Die olifant is voor velen natuurlijk ook een hulp middel om aan te geven dat er weldegelijk een behoorlijk druk op de borst is. en bij het verhaal van die olifant wordt er gewoon gelachen en ook logisch lijkt me. Dus gaf ik aan: ik heb het gevoel dat een olifant zijn sleurf tegen mijn borst heeft gepland en geloof me dat is echt best pijnlijk.

    Gelukkig, of misscien ook wel weer ongelukkig genoeg, heb ik geen last meer met het feit dat er wordt gezegd, het zal uw maag wel zijn.

    Het sociale isolement vind ik in het begin eerlijk gezegd het meest vervelend, alhoewel dit inmiddels gelukkig niet meer van toepassing
    voor mij is.

    Ik wens je veel succes met het herstel.

    Met vriendelijke groet,
    Rob

    #78560 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Wel een late reactie maar luchtbruggen zijn onststaan in de jarren 70. In die tijd waren er ellenlange wachtlijsten voor hartoperaties in Nederland. de voorloper van Stichting Hartpatiënten Nederland ( de Hartpatiënten Vereniging) heeft toen geregeld dat Nederlandse hartpatiënten in Houston en in Londen geopereerd konden worden, zij gingen hier met het vliegtuig naar toe en zo ontstond de naam Luchtbrug.
    Meer hierover kun je lezen op de site van http://www.hartpatienten.nl onder de kop: wie, wat en waar: geschiedenis.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: luchtbruggen
Je informatie: