default-header

Reageer op: Avnrt

Home Forums Ik kom graag in contact met… Avnrt Reageer op: Avnrt

#128857
Monique
Gast

Hoi! Ook ik heb 2 1/2 jaar geleden de diagnose AVNRT gekregen. In mijn puberteit had ik ook veel last van hartkloppingen maar daar werd nooit een diagnose gesteld. Om een heel lang verhaal kort te maken heb ik twee jaar geleden tijdens een hartklopping een ambulance gebeld en is er een hartfilmpje gemaakt. De cardioloog zag toen onmiddellijk wat er aan de hand was. Ik slik sinds 2 1/2 jaar isoptin, 120 mg per dag. Dit houdt het redelijk tot goed onder controle. Maar zeker niet helemaal. Ik heb ook Verapamail voor het geval mijn hart echt op hol slaat en ik het niet voor mekaar krijg om het te laten stoppen. Het is iets heel vervelends waar ik bijna dagelijks mee bezig ben. Ik hoop dat het misschien iets te maken heeft met de overgang, ook hormonen, en dat het wellicht minder zal worden. Maar eigenlijk vrees ik het ergste…

Mocht je meer willen weten of ervaring uitwisselen dan is dat prima. Ik vind het zelf soms lastig dat ik niemand ken die het ook heeft en het dus ook nooit echt kan delen met iemand. Hoe is het om urenlang een vreselijk hoge hartslag te hebben?

Groetjes,
Monique