default-header

Reageer op: De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren! Reageer op: De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

#128408
Regina1967
Gast

Hallo allemaal wat vind ik veel erkenning in al deze verhalen Ik heb zelf 4 mei jongsleden twee stents gekregen in mijn hart Ik heb 3 jaar geleden een katheterisatie gehad waarbij twee vernauwingen bij de geconstateerd een van 50% één van 70% cholesterol 7.1 familie is belast met hoge bloeddruk toch bouwden ze niks doen aan de 70% vernauwing Terwijl ik best veel klachten had ik heb zo tot 4 mei jongsleden doorgelopen vraag niet hoe ik had het laatste jaar elke 3 weken een ambulance bij de deur elk hartfilmpje was goed mijn troponines waren vaak verhoogd tot 34 en ik werd altijd weer naar huis gestuurd want hopig bij de huisarts aangeklopt voor een derde opinion omdat mijn second opinion niks uithaalde deze cardioloog stuurde mij naar Groningen en ik kreeg een petamonia scan en al een paar dagen na de scan uitslag lag ik op de tafel voor 2 stands omdat ik 90% vanoud was Ik was blij Ik dacht nu kan ik mijn leven weer oppakken en nu ik ben zo verdrietig en teleurgesteld elke dag ben ik doodmoe kan natuurlijk ook van de dubbele bloedverdunners komen maar waarschijnlijk ook van de stents fellen steken in mijn borst achter mijn linker schouderblad gewone nare pijn die Ik voorheen nooit had dus dat moet van de stand komen op de gekste momenten in een keer benauwd of kortademig of een nare druk in mijn borst nitrospray helpt dan wel maar ik had het zo niet verwacht gaat het weer over of blijft dit voor altijd zo Het maakt me heel onzeker vooral het vreselijke vermoeide gevoel het gevoel dat je niet uit je bed kan komen omdat je gewoon totaal geen energie hebt Bedankt voor jullie verhalen het heeft mij wel veel geholpen en ook veel inzicht gegeven Ik wens jullie allemaal sterkte met het gevecht wat jullie vechten in combinatie met jullie gezondheid Groetjes Regina