default-header

Reageer op: Avnrt

Home Forums Ik kom graag in contact met… Avnrt Reageer op: Avnrt

#123853
Carina
Gast

Ik heb geloof ik sinds de corona tijd ongeveer elk half jaar hartkloppingen. had van de huisarts hiervoor Sotalol gekregen.
Toen ik zondag ochtend (vroeg in de ochtend) het weer gebeurde maakte ik me geen zorgen omdat ik al gecontroleerd was en nam ik het pilletje. het deed alleen niks en ben uiteindelijk naar de huisartsenpost gegaan.
Daar vandaan gelijk naar de eerste hart hulp gestuurd. door het toedienen van volgens mij het zelfde middel als mijn nieuwe tabletjes verapamil maar dan in hogere dosering (voelde alsof mijn hart en alles eromheen verdoofd was) heeft de arts nu vast kunnen stellen dat het om AV NRT gaat.
Ik moet over 4 tot 6 weken op controle komen. En hoop dat wanneer ik weer hartkloppingen krijg deze tabletjes wel hun werk doen.
Maar ben blij dat het nu op een zondag gebeurde en ik in het ziekenhuis nog de enorm hoge hartslag had want nu ben ik bekend met een hartritme stoornis en dus is er duidelijkheid en persoonlijk geeft dat me al iets meer rust. behalve dat alle prikkels enzo me moe/onrustig maken nog een beetje. Ik heb ook autisme dus het is niet niks maar ik maakte me al niet heel veel zorgen en nu ik bekend ben hiermee en artsen ervan weten etc vertrouw ik nog meer op dat ik goed behandeld word en dus maak ik me nog minder zorgen.