default-header

Reageer op: Tinnitus als bijwerking van metoprolol

Home Forums Ritmestoornissen Tinnitus als bijwerking van metoprolol Reageer op: Tinnitus als bijwerking van metoprolol

#122481
boukje velleman
Gast

ik heb ongeveer 6 weken metoprolol. 2 dagen geleden werd ik wakker met keiharde geluiden. ik dacht dat zijn zeker de buren die midden in de nacht ruzie hebben. ik draai mij om en kom er achter dat het gebonk in mijn oren zit. smorgens opgestaan met de ervaring dat ik heel doof ben en veel geluiden anders hoor. een brommer op straat krast op mijn oorvlies.
de dag erna werd het een ietsje minder maar heb vanaf die dag een doof gevoel en gesuis in beide oren en ik hoor ook minder. de huisarts wijst het af. ik hebgeen ontsteking dus het zal wel overgaan. komt niet van de metoprolol
.
staat echter wel in de bijsluyiter. ik heb lang in duitsland gewoon en in turkije en heb ondervonden dat de huis artsen daar veel en veel beter onderzoek verrichten. ik nederland worden huisartsen laag opgeleid.vooral de jongere hebben weinig ervaring en kennis. het erge vind ik dat velen niet naar de patient luisteren dus er ook niets van leren.
ik wil hiermee natuurlijk niet alle artsen over 1 kam scheren maar ik hoor te vaak om mij heen ,op internet.ervaringen in de familie enz dat artsen vaak heel laconiek reageren. zij zijn de dokter en jij kunt dus niet weten wat er in jou lichaam gebeurd.dat zijn dus de zeer slechte artsen. hoezo weet een arts niet dat metoprolol veel bijwerkingen heeft.?