weet wel dat je gevoeliger op stress kunt reageren…als je met je hart zit..
maar ik bedoel meer..zoals bij mij..dat ik op mijn werk een stuk stress heb laten weghalen..door bepaalde werkzaamheden..die ik extra deed..en waar iedereen beroep op mij deed, weer door te schuiven naar de betreffende afdeling…zodat ik dat stukje in ieder geval kwijt ben..en verder is er altijd wel een periode van drukte…maar dan probeer ik toch te bepalen hoe en wat…geen hijgende mensen in mijn nek met allerlei vragen..
gewoon zeggen..verzamel het maar en levert het over een aantal dagen in..en dan op je gemak verwerken…maar goed…sommige dingen kan je gewoon niet regelen..
maar je kan misschien wel leren om er beter mee om te gaan..en inderdaad..waar je nee tegen kan verkopen ..dit ook gewoon te doen..
soms als ik denk oh jee..dan ga ik rustig zitten..en denk even rustig na..en laat mij niet overhaasten tot dingen…dat zijn gewoon dingen..die je als gewoon mens moet aanleren…
maar goed..weet natuurlijk niet met welke dingen je te maken heb…
aan sommige dingen kan je gewoon niets doen…maar soms even doordenkend..kan je wel gaan stressen..maar dan gaat de stresssituatie echt niet voorbij…en dan is het een kwestie van accepteren…
dus zelfs als net een mens….kan je wel door bepaalde systemen..wat beter met bepaalde situatie’s om leren gaan..
enneh..een mens is nooit te oud om te leren he.. 😉