default-header

Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

Home Forums Roken Staatsinquisitie opent jacht op rokers Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

#82605
Melanie
Deelnemer

Absoluut mee eens……

En voor elke oplossing van welk probleem dan ook geldt toch : Dialoog en niet met modder gooien.

Het is ook moeilijk: Wat is recht en wat is krom? Onze regering beschermd onze kinderen niet…… Wil het dat niet ?

Nederland schreeuwt om verandering : Kindermisbruik, mishandeling, verkrachting, moord…….hoevaak met milde straffen? De multiculturele samenleving nog zo’n paradepaardje waar we nu alle rotzooi van moeten zien op te ruimen…… Problemen waar mensen en menselijk leed mee gepaard gaan, mensen die het gevoel hebben in de kou te blijven staan…… Er zijn zo ontzettend veel schrijnende zaken die niet goed geregeld zijn. Als 10 jaar lang wordt er gepleit voor zwaardere straffen van zedendeliquenten vooral als het om kinderen gaat. Maar wie luisterd en wie doet wat? Na onze akties over de Roermondse pedofiel werden en kamervragen en al gesteld en wat waren we blij : Kijk eens wat we bereikt hebben : Den Haag heeft het over ons probleem !! En wat gebeurt er…..

Tussen Minister Klink en de horeca is nu een machtsspelletje ontstaan kwestie van afwachten om te kijken wie er het eerst de handdoek in de ring gooit. Daarom zei ik al ik vind het wel vermakelijk te kijken welke actie welke reactie uitlokt. Maar er zijn ergere dingen en daarom stoort het mij ook dat het rookbeleid zon daadkrachtige aanpak krijgt van de regering en er meteen wordt geroepen om harde akties en hoge boetes en straffen…………terwijl een pedofiel gewoon kan doen wat hij wil en geen haan die er naar kraait.