default-header

Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

Home Forums Roken Staatsinquisitie opent jacht op rokers Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

#82496
Melanie
Deelnemer

Nou Job dat is nou wat ik bedoel met jou. Jij kan geen totaal geen kritiek verdragen een teken van onvolwassenheid maar dat geeft niet…..

Ik zoek geen ruzie ik voer discussie, waarin jou mening niet overeenkomt met de mijne, dat kan.

En dat ik ruzie zoek, nee hoor ik stel alleen vast dat jij wispelturig bent in je mening. In plaats van dat je toelicht waarom je van mening bent veranderd ga jij weer op je strepen staan. Terwijl je argumenatie erover vele male interessanter zou zijn.

En dan je slotopmerking: Dat ik van het forum weg moet blijven?? Ik vind het een arrogante houding en opmerking het lijkt wel alsof jij op de voorzittersstoel bent gaan zitten…… En wie lokt hier de discussie weer uit ? Jij!

Ik zal even een stukje kopieren van de gebruikaanwijzing van hartgenoten.nl :

Gaat u gerust in discussie als u het niet eens bent met onze redacteur of de reactie van een Hartgenoot. Daar is het voor!

Ik heb enkele kritische voetnoten geplaatst bij je opmerkingen meer niet. Dat jij daar moeite mee hebt zegt meer over jou dan over mij.

Jammer dat je het op deze manier laat escaleren, door de regels van hartgenoten.nl niet te respecteren.