default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

#85816
tygo
Deelnemer

Lekker Marjolijn, geniet ervan hoor 14 dagen zijn zo voorbij! (zegt mijn geliefde altijd :laugh: ) Hij heeft nu ook 14 dagen vakantie, maar we houden het rustig.

Iron man? Ik ken het zelf niet, maar weet zeker dat mijn ege precies weet waar het over gaat 😉 En lekker uit eten, klinkt wel heel aantrekkelijk zeg, ik vind vooral gegrild vlees zo lekker, (de Argentijn bijvoorbeeld) Gezellig programma heb je gemaakt hoor, met die rustdagen ertussen gaat dat vast lukken! :cheer: Blijdorp, dat hebben we een paar jaar geleden gedaan toen onze kleinzoon nog in de wandelwagen zat (stromende regen!!!!)

De vakantie van mijn ega bestaat uit voldoende rust, (hi hi, zit niets anders op) en donderdag is hij jarig, (vieren we ook officieel niet) 10 mei moet hij voor een MRI en 12 mei voor de uitslag, valt dat even keurig in de vakantie :laugh: Nou, dan hoeft hij zich niet te vervelen he 😉

Koninginnedag zit er bijna weer op, begon wel met druilweer, getsie! Maar nu schijnt de zon, en staat de tuindeur lekker open.
Even bij de gamma een ventilator met afstandbediening gekocht (cadeautje voor moederdag) gekocht en tuinverlichting, die de buurjongen voor me plaatst en gelijk de bedrading onder de tegels verwerkt. Alles op timer en geen omkijken meer naar :woohoo:

Verder hebben we niets gedaan, ook geen puf ervoor eerlijk gezegd, komt wel weer hoor 😉

Eugenie, ik hoop dat het een beetje gaat met je?? Kom je je dag wel door nu?
Ik denk donderdag aan je hoor (deed ik al) Maar ik hoop echt dat je een goed weekeind hebt! Dat je je beter voelt!

Marjolijn, laat een stukje stokbrood voor me over he 😉 ik eet simpel rijst met suiker en kaneel! (mijn ega chinees, maar ik kan niet tegen die vetsin, die in chinees eten zit, doe ik de hele nacht geen oog dicht! Dus eet ik alleen rijst, is ook lekker hoor)

Meisjes, een fijn weekeind, kom tot rust,
Liefs en knuffels, Margreet