default-header

Reageer op: Het zit in de genen

Home Forums Genen Het zit in de genen Reageer op: Het zit in de genen

#81440
Roland
Gast

Hoi Linda Maria,

Na een onverwacht 5-daags ‘logeerpartij’ op de longafdeling ben ik vorige week dinsdag thuisgekomen. De afgelopen 2 nachten heb ik eindelijk wat beter geslapen. Vanmorgen ben ik op controle bij de longarts geweest. Voor hem is het zeker dat een virusinfectie oorzaak is geweest. De longmedicatie die zijn collega tijdens mijn opname voorschreef was geen goede keuze. Het reageert sterk op mijn hartritme wat gezien mijn hartprobleem voorkomen moet worden. Ik heb gelukkig een goed alternatief. Ik vroeg de longarts of er een mogelijkheid is om thuis te vernevelen als ik opnieuw erg benauwd zou worden. Hij vindt dit geen goed idee, is bang dat ik dan nog later aan de bel zou trekken…. Ik moet dan naar het ziekenhuis komen. Mijn vermoeidheid zal nog wel een maand duren. De komende 2 maanden moet ik de maximale longmedicatie blijven gebruiken. Over 3 maanden weer longfunctietest en consult. Ik durf nu eindelijk toe te geven aan de vermoeidheid en leer te accepteren dat ik niet helemaal gezond ben. Volgende week moet ik weer naar de leverarts. Heb ook problemen met de lever. Mogelijk zal ik in de toekomst een transplantatie moeten ondergaan. In juni nog naar de neuroloog i.v.m. gezwelletje in hoofd en dan maar weer hopen dat er niets veranderd is. Volgende week start ik o.b.v een fysiotherapeut met een herstelprogramma en hoop weer snel mijn conditie op te bouwen. Ik ben flink teruggefloten. Dacht maar door te kunnen gaan. Het is lang goed gegaan. Ik wil zo graag :confused: