default-header

Reageer op: Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat?

Home Forums Hart- en vaatziekten Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat? Reageer op: Na het dotteren,nog erger moe als voorheen.-wie herkent dat?

#129086
Peter Dijkstra
Gast

Op 13 maart heb ik een lichte hartinfarct gehad en is er kort daarna, met veel moeite, een stent geplaatst. Sindsdien voel ik me slechter dan ooit. Heb last van mijn maag, diarree, ben een aantal kilo’s aangekomen en ben voortdurend moe. Vooral het laatste is erg vervelend. Ik kan een paar uurtjes wat doen en moet dan minstens een uur of meer slapen. Voor mijn gevoel wordt het alleen maar slechter. Ik heb in overleg de maagzuurremmers laten vallen, dat heeft enigszins geholpen. Ook de cholesterolpillen neem ik niet meer. Ook dat scheelt aanzienlijk. Voor beide middelen neem ik nu natuurlijke alternatieven. Artsen en verpleegkundigen reageren hier allergisch op, tot bijna agressief. Binnen de medische wereld wil niemand hierin meedenken. Ik sport 3 x per week bij een sportschool. Je zou toch denken dat dit moet helpen?
Ik heb geen schade n.a.v. het hartinfarct, er is 1 stent geplaatst, blijf ook na ruim 4 maanden eindeloos vermoeid. Hoe nu verder? Ik weet het even niet meer.