default-header

Reageer op: Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Reageer op: Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

#122675
Zixin
Gast

Bedankt koningin Zazi voor de liefde en hulp die je mij en mijn familie hebt getoond. Je bent inderdaad een moeder en ik ben je eeuwig dankbaar. Deze getuigenis is een van de beloften die ik je heb gedaan en ik hoop dat je hem te zien krijgt.
Mijn vrouw is mijn leven. Ik hou van haar met alles wat ik heb. Ik gaf haar alles wat ik kon geven en liet haar zien hoeveel ik echt om haar geef. ze was ook erg goed voor mij en onze kinderen. in feite zal ik ons ​​huwelijk omschrijven als een perfect huwelijk, maar alles veranderde in oktober 2021. ze werd onverschillig voor mij en onze zoon. ik vroeg haar afzonderlijk wat er aan de hand was, maar ze zei niets. Om het lange verhaal kort te maken, ze heeft mij en onze zoon eindelijk verlaten in januari 2022. ik bijna
werd gek, onze zoon verloor zichzelf. Dit was een zeer verschrikkelijke tijd voor mij. snel vooruit naar vorige week, ik vertelde een collega in mijn kantoor over mijn probleem en hij vertelde me over koningin Zazi, dat ze zijn vriend heeft geholpen en zijn huwelijk in het verleden heeft gered. ik geloof echt niet in spirituele dingen, maar ik besloot haar op de proef te stellen. Koningin Zazi vertelde me de oorzaak van het probleem en kreeg binnen enkele dagen een oplossing. Jongens, mijn vrouw is weer bij mij thuis en ons gezin is herenigd. Een paar dagen geleden kwam de dame die het probleem veroorzaakte naar ons toe om haar slechte daden te bekennen en te pleiten
vergiffenis. Mijn familie is je moeder Zazi eeuwig dankbaar. Hier is haar e-mail: queenzazi1000@gmail.com en whatsApp +2349125496538
Alsjeblieft jongens, help dit te delen tot het bij koningin Zazi komt en misschien help je ook een vriend daarbuiten.