Hi Emily en RemBrand,
Ik herken mijzelf in deze verhalen. Op mijn38e heb ik een vrij heftige herseninfarct, iets meer dan half jaar vóór Corona. Enorm veel geluk gehad dat ik snel bij de Hoogstraat Revalidatiecentrum opgenomen kon worden. Alles van praten, geheugen, recht kunnen lopen, fijne motoriek sneller hersteld dan gedacht. Bij Antonius Ziekenhuis hebben ze een PFO ontdekt. Ik vond het een moeilijke beslissing ondanks het feit dat het een vrij simpele operatie is. Heb toch op mijn cardioloog vertrouwd en begin oktober 2020 de PFO gesloten. In de eerste 6 weken kan het hart een beetje raar doen (kloppingen, trillingen) maar dat is heel normaal zeiden ze: “het hart protesteert” Voor de zekerheid 2x naar laten kijken en alles was prima in orde. Nu bijna 2jaar na dato nog heel af en toe last van hartkloppingen (bij stress) maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Hartstikke bedankt aan Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein en eeuwig dankbaar aan Hoogstraat Revalidatiecentrum voor de wonderen die ze hebben verricht. Ik kon niet meer normaal lopen, praten, denken of een glas goed vasthouden en nu ben ik manager bij een internationaal ict bedrijf, sportief actief en geniet meer van elke dag dan een heel jaar bij elkaar voordat alles gebeurde.