default-header

Hartkatheterisatie

Home Forums Algemeen Hartkatheterisatie

  • Dit onderwerp bevat 67 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door pat2.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #91675 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Bij mij zit er een sticker op dat ik het 1 tot 2 keer mag gebruiken en als de pijn dan niet verdwijnt aan de bel te trekken.

    #91676 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Even bellen, Pat. Neem het zekere voor het onzekere.

    #91677 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Ga ik doen. Thanks

    #91678 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Gebeld, gaan overleggen en bellen terug.

    #91679 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Goed gedaan!

    #91680 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Grote meid :laugh:

    #91681 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    😆

    #91682 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Pat, hoe is het nu?

    #91683 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Gaat goed, zit rustig mijn werk achter de pc te werken. Maar moet wel zeggen ben zo ontzettend moe. Heb afgesproken mij gelijk te melden als het echt niet meer gaat.

    #91670 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Doe het rustig aan en voor straks een goede nachtrust.

    #91669 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Vergat het net, lief dat je er naar vraagt. Doe ik en jij ook een goede nachtrust.

    #91668 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Pat.
    Ik wil even reageren op de catheterisatie, heb het zelf gehad via de lies, is totaal niet pijnlijk, het enige vervelende vond ik dat je , tenminste ik wel, 6 uur plat op je rug koet blijven liggen, dat vond ik het ergste., en wat de nytrospray betreft, ik moet als het nodig is sprayen, dan moet het met 10 minuten over zijn, ik minder, is dat niet zo, dan nog een keer sprayen, als het dan nog niet over gast 112 bellen,
    Veel sterkte met alles.
    Hartegroet Nesia.

    #91684 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Hallo Nesia,

    Bedankt voor je berichtje. Bij de pols is het een uur geloof ik, dus dat scheelt enorm. Heb die spray na die ene keer niet meer zo vaak achter elkaar nodig gehad, gelukkig.

    Had jij gelijk na de catherisatie de uitslag?

    Groetjes Pat

    #91685 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Pat, ik had een hartinfarct, zijn gelijk 2 stents geplaatst, daardoor moest ik een week blijven, maar gaat nu goed hoor, dus als ze wat zien, heb je kans dat ze gelijk een stent plaatsen. Sterkte, ik hoor het wel.
    Welterusten..

    #91691 Reageer
    pat2
    Deelnemer

    Hallo Nesia,

    Had je vooraf aan het hartinfarct ook al klachten of kwam het uit het niets? Een week blijven na de hartkatheterisatie? Wel begrijpelijk met je ingreep maar toch ook best nog lang :blink: Nu nergens meer last van?

    Heb net zelf het ziekenhuis maar even gebeld, had nog geen belletje gehad nav mijn eerdere belletje deze week. Ze hadden wel gezegd dat druk was, maar toch.

    Planningen worden nu gemaakt, begin volgende week belletje, eind volgende week het onderzoek. Tenminste als ik erbij zit. Begreep dat er wel overleg was geweest met de cardioloog maar dat deze de hartkatheterisatie wil afwachten. Hier concludeer ik maar uit dat als het spuitje niet lang werkt het geen kwaad kan.

    Groetjes,
    Pat

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
Reageer op: Reactie #92470 in Hartkatheterisatie
Je informatie: