default-header

Bypass 5 omleidingen en ik ben 48 jaar

Home Forums De jongere hartpatiënt Bypass 5 omleidingen en ik ben 48 jaar

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #92862 Reageer
    Claudials
    Gast

    Vandaag gehoord dat de bypass niet door gaat!
    Ze hebben met het team opnieuw overlegd en ze zijn van mening dag het met stents kan worden opgelost.
    Echter een T splitsing van twee stents.
    Ook nog een stent achter de stent die er reeds in zit.
    Ze gaan het aanstaande vrijdag meteen doen.
    Ik ben blij dat de bypass niet hoeft. Nu hopen dat dit alles echt oplost.

    #92863 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Gelukkig ben blij voor je! Anders moest je zeker een open hart operatie. Blij dat je dat wordt bespaard. Maar ook dat is te doen.

    #92864 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Succes

    #92871 Reageer
    Claudials
    Gast

    Ik ben weer thuis en volgens de cardioloog is het plaatsen vd stents top verlopen. Ik voel me goed ben heel opgelucht. Arts was zeer tevreden nu hopen dat het vanaf nu weer bergopwaarts gaat.

    #92872 Reageer
    JeroenS
    Gast

    Wat fijn voor je!

    #92876 Reageer
    rjp
    Gast

    Precies. Ik heb “slechts” drie stents maar weet je dat ik weer beter fietsen kan? Het zal je verbazen hoe je opknapt. Ik zou tegen zoiets ook opzien, maar aan de andere kant van de lijn staat je iets te wachten wat je niet kan geloven. Kop op en kijk vooruit.

    #120778 Reageer
    John
    Gast

    Ik ben vorige week maandag geholpen aan 4xbypas was vrijdag al weer thuis ik was ook doodsbang toen heb ik naar een kennis van mij gebeld zij werkt als ic verpleegkundige en zij zij tegen mij werk hier al 5jaar en heb nog nooit iemand fout gezien waar het fout ging zeker niet bij de jonge groep vind de pijn erna wel pittig ben nu week verder het is nu te doen

    #120777 Reageer
    John
    Gast

    Ik ben vorige week maandag geholpen aan 4xbypas was vrijdag al weer thuis ik was ook doodsbang toen heb ik naar een kennis van mij gebeld zij werkt als ic verpleegkundige en zij zij tegen mij werk hier al 5jaar en heb nog nooit iemand fout gezien waar het fout ging zeker niet bij de jonge groep vind de pijn erna wel pittig ben nu week verder het is nu te doen

    #132636 Reageer
    T.Hebing
    Gast

    Na bypassoperatie 4 omleiding en voorheen nog 6 stents daarna 2021 borstspier dicht gegroeid bij orta kon geen nieuwe omleiding gezet worden te veel risico. Daarna moest ik weer stens worden gezet CX gelukkig niet weer bypassoperatie eerste maand erg vervelend bij niesten deed behoorlijk pijn aan borstbeen de rest ging perfect.! Je hoeft niet bang te zijn 98% komt goed

    #133732 Reageer
    Nicole
    Gast

    Iemand ervaring met het afstoten van bypasses na hartoperatie?
    Ben 2,5 maanden geleden geopereerd. Vijf bypasses gekregen . Na 6 weken opnieuw hartklachten. Nu blijkt na een nieuwe hartkatheterisatie dat twee van de bypasses niet werken 😟.
    Ik probeer hierover informatie te vinden op internet naar vind er helemaal niets over terug. Weet iemand meer? Héél graag!

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
Reageer op: Reactie #92862 in Bypass 5 omleidingen en ik ben 48 jaar
Je informatie: