Vandaag gehoord dat de bypass niet door gaat!
Ze hebben met het team opnieuw overlegd en ze zijn van mening dag het met stents kan worden opgelost.
Echter een T splitsing van twee stents.
Ook nog een stent achter de stent die er reeds in zit.
Ze gaan het aanstaande vrijdag meteen doen.
Ik ben blij dat de bypass niet hoeft. Nu hopen dat dit alles echt oplost.
Ik ben weer thuis en volgens de cardioloog is het plaatsen vd stents top verlopen. Ik voel me goed ben heel opgelucht. Arts was zeer tevreden nu hopen dat het vanaf nu weer bergopwaarts gaat.
Precies. Ik heb “slechts” drie stents maar weet je dat ik weer beter fietsen kan? Het zal je verbazen hoe je opknapt. Ik zou tegen zoiets ook opzien, maar aan de andere kant van de lijn staat je iets te wachten wat je niet kan geloven. Kop op en kijk vooruit.
Ik ben vorige week maandag geholpen aan 4xbypas was vrijdag al weer thuis ik was ook doodsbang toen heb ik naar een kennis van mij gebeld zij werkt als ic verpleegkundige en zij zij tegen mij werk hier al 5jaar en heb nog nooit iemand fout gezien waar het fout ging zeker niet bij de jonge groep vind de pijn erna wel pittig ben nu week verder het is nu te doen
Ik ben vorige week maandag geholpen aan 4xbypas was vrijdag al weer thuis ik was ook doodsbang toen heb ik naar een kennis van mij gebeld zij werkt als ic verpleegkundige en zij zij tegen mij werk hier al 5jaar en heb nog nooit iemand fout gezien waar het fout ging zeker niet bij de jonge groep vind de pijn erna wel pittig ben nu week verder het is nu te doen