default-header

voorstellen+hybride thoracoscopische behandeling AF

Home Forums Even voorstellen voorstellen+hybride thoracoscopische behandeling AF

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #88605 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    hoi daphne,
    de 1e 2 ablaties zonder verdoving
    de 2 pulmonale venenablaties mèt verdoving, is gebruikelijk in dat ziekenhuis
    ook wilde ik zelf niet meer zonder verdoving, heb niet de conditie om uren op een strijplank te liggen 😉
    de operatie die jij bedoelt is waarschijnlijk dezelfde operatie waar mijn vraag over gaat, nl. een hybride operatie, zowel via de lies, en via plekje oksels, ze opereren dan ook òp het hart.
    deze wordt ook toegepast bij boezemfibrilleren
    voor info en een filpmje kun je kijken op de website van het amc ziekenhuis maastricht
    linken naar video(of tv)opnames, weet het niet meer precies, maar daarin uitleg over hybride operatie
    groetjes

    #88606 Reageer
    hartendief
    Gast

    Hallo Brandy,

    Je bedoelt het AZM (Maastricht). Je moet googlen op: MUMC tv uw behandeling in beeld en dan hybride ablatie. Filmpje van dr Pison (ritme cardioloog).

    Hartegroet,
    Annemarie

    #88607 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    klopt annemarie, ben een beetje in de war…hahaha :laugh:

    #88608 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Ha die Brandy,

    wat komt me dit bekend voor! Het hoofd zit gewoon te vol…. hahaha.

    #88609 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    ooo het is wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben :laugh:
    leve het forum!

    #90511 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    ik ben dit topic dus zo’n 1,5 jaar geleden begonnen, de hybride operatie is nog niet nodig, het boezemfibr. is tot nu toe niet teruggekomen maar….
    door verhuizing andere pmtechnicus andere cardioloog en NIEUWE KANSEN ben ik er nu eindelijk achter de oorzaak van mijn vermoeidheid en ernstige beperkingen gekomen, mijn hartslag loopt niet op bij inspanningen, en mijn pm doet er niks mee….
    8 jaar rondlopen met een sinusknoop die dus niet goed werkt, terwijl ik via een andere arts een inspanningstest had gedaan, waar dit precies zo naar voren kwam, en wat de cardioloog dus gewoon niks mee gedaan heeft….
    Doordat de huidige pm technicus zo goed naar me geluisterd heeft, en de vorige pm uitslagen met de huidige pm vergeleek is dit nu dus naar voren gekomen
    Gelukkig had ik een andere pm nodig, de batterijen waren op.
    Ik heb nu een biotronik evia, met een speciale sensor, deze kijkt anders naar mijn inspanningen(ook qua ademhalen) en reageert dan.Ben nu voor 50% afhankelijk van de pm, wat ik dus helemaal niet wist…..kan natuurlijk meer worden, als de inspanningen toenemen, of de sinusknoop verslechterd
    Nu is de pm nog niet optimaal op mij ingesteld, heeft even zijn tijd nodig, maar ik hoop zo dat ik op deze manier wel wat conditie kan opbouwen,en iets makkelijker de dag door kan komen, dat is dan nog afwachten, heb ook andere ziektes,die mijn energie beperken
    Maar het feit dat ik nu weet waar mijn klachten vandaan komen,,,, pfffttttttttt , geeft ook wat rust
    groetjes allemaal

    #90512 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Brandy,

    Wat een verhaal. Nu maar hopen dat het de goede kant opgaat, dat je je conditie wat kunt gaan verbeteren. Waar een verhuizing al niet goed voor is.

    Een fijn weekend en een warme groet,

    Annemarie

    P.s we houden contact…. 😉

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
Reageer op: Reactie #88602 in voorstellen+hybride thoracoscopische behandeling AF
Je informatie: