default-header

Slecht behandeld door het Nijmeegse kinderhartcentrum

Home Forums Radboud Nijmegen Slecht behandeld door het Nijmeegse kinderhartcentrum

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #78808 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Naar aanleiding van het artikel [url=http://www.hartgenoten.nl/200902091179/nieuws/oproep-meldt-uw-ervaringen-op-hartgenoten-nl]”Weer hartafdeling in Radboud Ziekenhuis stilgelegd” [/url] op de homepage hebben we een oproep geplaatst om u aan te melden. Dit in de vorm van aan formulier [url=http://www.hartgenoten.nl/component/option,com_artforms/formid,8/]dat u hier kunt invullen[/url].
    Toch is het ook prettig als u hier uw ervaringen wilt plaatsen of eventueel wilt discussieren over dit onderwerp. Dat kan natuurlijk in dit Forum.

    Vriendelijke groeten,

    Job-Pieter Tent
    Namens Hartgenoten.nl

    #83327 Reageer
    Ellenmarleen
    Deelnemer

    Mijn dochter kwam in 2008 op 2e paasdag terecht op de IC in het UMC in Nijmegen. De dag ervoor had ze een hartstilstand gehad en toen ze weer bij kennis was is ze naar Nijmegen vervoerd. Tijdens haar opname heb ik niets gemerkt van onenigheid tussen kindercardiologen. Over het algemeen hadden we 1 kindercardioloog als aanspreekpunt. Wel stelde er één voor om een MRI te maken, om eventuele hersenschade in kaart te brengen. Hierbij zag hij over het hoofd dat ze een pacemaker heeft die niet MRI proof is. Als ouder moet je dus altijd alert blijven en meedenken. Mijn dochter is overigens geopereerd door een cardioloog voor volwassenen, evenals een vorige keer. De laatste keer is ze als 13 jarige zelfs opgenomen op de volwassenen afdeling. Ze had toen een luxatie van de pacemaker en de cardioloog had mijn dochter toen liever op “zijn”afdeling, omdat hij daar de weg beter wist. Dat is mijn dochter niet zo goed bevallen. Ze lag toen op een 4 persoonskamer met mensen die allen de 60 al een tijdje gepasseerd waren. Verder was de behandeling goed. Van problemen met de samenwerking hebben we toen dus niets gemerkt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #83327 in Slecht behandeld door het Nijmeegse kinderhartcentrum
Je informatie: