default-header

Rijbewijskeuring

Home Forums Boezemdefibrilatie Rijbewijskeuring

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Auteur
    Berichten
  • #91418 Reageer

    Dat schijnheilige gedoe ‘fluisteren’ kan al helemaal niet mijn waardering krijgen. Wacht maar tot je eigen kind wordt aangereden door iemand met een vet hart vol omleidingen en een haperende ICD.

    Gegroet, Ditendat

    #91419 Reageer
    Joos001
    Deelnemer

    Sssssssttttt dan! Fijne avond allen en rij voorzichtig!

    #91420 Reageer
    Eenbeetjevanditendat
    Gast

    dat voorop!

    #91421 Reageer
    Jeter
    Deelnemer

    Eenbeetjevanditendat schrijft:
    [quote]Dat schijnheilige gedoe ‘fluisteren’ kan al helemaal niet mijn waardering krijgen. Wacht maar tot je eigen kind wordt aangereden door iemand met een vet hart vol omleidingen en een haperende ICD.

    Gegroet, Ditendat[/quote]

    Dan heeft die persoon zich niet laten keuren door de hoge kosten 😉

    #91422 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    [quote]k heb dat zelf aangegeven bij het CBR. Met een eigen verklaring. Omdat ik ingedekt wil zijn, mocht er toch een gevaarlijke ritmestoornis optreden. Ik heb namelijk mijn rijbewijs echt nodig voor mijn werk en mijn cardioloog heeft dat destijds ook geadviseerd. Maar die kans op gevaarlijke ritmestoornissen met flauwvallen is nihil. Het gaat na mijn 2e ablatie gewoon goed met mij. En na het switchen van sotalol naar tambocor noch weer beter. Het was meer een juridische kwestie.[/quote]
    En jij wilt beweren dat je geen risico vormt omdat je gekeurd bent 😛
    Ook jij bent een gevaar.

    #91423 Reageer

    Dat vind ik wel meevallen…

    0 ongelukken sinds 1999 rijbewijs B+A

    #91424 Reageer

    80k km per jaar zakelijk!

    #91425 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    ok 80k per jaar je brengt dus veel tijd in de auto door dus is theoretisch de kans ook groter dat je tijdens het autorijden een ritmestoornis krijgt.

    #91426 Reageer

    Ja en dan? Dan gewoon even bellen met de eerste hart hart hulp. Van een SVT raak je niet buiten westen. Tenminste ik niet. Gewoon cardioversie regelen en dan klaar. Laatste was in 12-2013, blijf je gewoon helemaal bij hoor.

    Je kunt wel merken dat jij er niets van snapt.

    Fijne avond!

    #91427 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Nee zeg jij bent immuun voor alles. 😛

    #91428 Reageer

    Wel voor jou, 🙂

    Fijne avond en nu genoeg.

    #91429 Reageer
    Jeter
    Deelnemer

    ..::Jacob::.. schrijft:
    [quote]Nee zeg jij bent immuun voor alles. :P[/quote]

    Dat zei die niet; hij regelt dan gewoon ff een cardioversie bij de eerste hart hulp want hij valt toch niet flauw… Of zoiets, ik heb daar ook geen verstand van 😉

    Sorry, ik wordt flauw, ik hou ermee op…

    #91430 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    He dom van mij , had eerst even in je profiel moeten kijken , daar staat zeker afgestudeerd cardioloog 😛

    #91431 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Pssst, Josephine,

    Kun je me horen? Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen voor de komende operatie en bedanken voor de duidelijke uiteenzetting over rijbewijskeuring en CBR.
    Jammer dat dit tot een irritante discussie heeft geleid. Verdient geen schoonheidsprijs :angry:

    Hartegroet,
    Annemarie

    #128323 Reageer
    Glerum
    Gast

    Ik heb een Gering-matige MV insufficientie bij prolaps AMVL is dat reden tot afkeuring voor je 75 plus rijbewijskeuring?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
Reageer op: Reactie #91430 in Rijbewijskeuring
Je informatie: