default-header

Moe en niet helemaal lekker voelen ?

Home Forums Algemeen Moe en niet helemaal lekker voelen ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80266 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Op 15 januari van dit jaar heb ik een 2e ablatie gehad in Zwolle.

    No steeds moe maar afgelopen vrijdag was het echt heel erg en voelde me ook niet helemaal lekker. Vandaag zaterdag ging het in de ochtend wel maar vanmiddag weer heel erg en mijn vingers begonnen ook wat te tintelen en het viel me op dat doordat ik zo moe was ik ook sneller begon te ademen.

    Wie heeft dit ook wel eens gehad ??

    Maak me toch wat zorgen en als het morgen of maandag nog zo is dan maar een contact opnemen lijkt me.

    #90956 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    Hoi Gerger,

    Het lijkt me idd verstandig contact op te nemen.
    Na een ablatie kan het nog zeker maanden zo zijn dat je hartritmestoornissen kunt hebben, maar waarschijnlijk weet je dat al wel
    Ik voel de ritmestoornissen altijd heel goed, maar dat is niet bij iedereen zo.
    Dus als je je echt niet lekker voelt, gewoon naar de HAP,ze kunnen voor de zekerheid toch even een ecg maken, en indien nodig je doorverwijzen naar een cardioloog
    gebruik je nog wel medicatie?

    #90957 Reageer
    gerger
    Deelnemer

    Bedankt voor je reageren. Medicijnen slik ik nog steeds. Vanaf volgende week ga ik nog de hartrevalidatie volgen. Bij de vorige keer was het ook een keer mis toen ik op de hometrainer zat. Ze hebben me toen gelijk in de rolstoel naar spoedeisende hulp gebracht en toen kreeg ik te horen dat ik een oproep zou krijgen voor een 2e ablatie.

    Mijn probleem is dat ik me alleen moe voel lichamelijk dan maar nu was het echt extreem.

    Nou we wachten nog even af.

    Wordt vervolgd!

    #90962 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    gerger,

    krijg je dan de revalidatie omdat je ablaties hebt gehad ivm boezemfibrilleren?
    of heb je nog andere hartprobelmen?
    groetjes

    #90964 Reageer
    gerger
    Deelnemer

    Ik heb geen andere problemen met mijn hart en 19 februari ga ik 6 weken lang
    3 x per week naar hartrevalidatie dus op de hometrainer of loopband.

    Ik heb allerlei medicijnen ook voor te hoge bloeddruk.

    Vanaf vrijdag is het moe zijn echt duidelijk erger geworden ook vandaag nog. Vanochtend alleen even 2 filters schoongemaakt van een apparaat en het was gelijk gebeurt.

    Vanmiddag dus verder niets meer gedaan.

    #90968 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    heb je tijdens de fysio ook een hartslagmeter om?
    dan kun je controleren of je hartslag wel voldoende oploopt bij inspanning.

    #90970 Reageer
    gerger
    Deelnemer

    De vorige 6 weken heb ik ook altijd een hartslagmeter opgehad dus toen ik op de fiets zat bleek dat hij weer veels te hoog was en ben toen weer 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis.

    Volgende week gaan we weer 6 weken aan de slag dus wordt het ook weer gecontroleerd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #90964 in Moe en niet helemaal lekker voelen ?
Je informatie: