default-header

kunsthartklep vliegen

Home Forums Hartkleppen kunsthartklep vliegen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79638 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hoi, :laugh:

    heeft er iemand ooit gehoord dat je met een aorta kunstklep , maar op een bepaalde hoogte mag vliegen als je op vakantie gaat?

    dat vraag ik me af

    gr helga

    #87514 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    heb zelf ook een aorta nepklep..maar ik heb er nooit van gehoord…maar dat zegt ook niet alles…maar er is daar nooit enige verwijzing door de artsen gegeven.

    #87515 Reageer
    helga
    Deelnemer

    Hoi Ik heb ooit gelezen dat je maar op een bepaalde hoogte mag vliegen met een kunstklep maar ik kan het nergens meer terug vinden, vandaar deze vraag, bedankt voor je reactie gr helga :laugh:

    #88420 Reageer
    Dittie
    Deelnemer

    Hallo Helga,
    Heb je intussen een vlucht gemaakt met een kunstklep?
    ik ga met man en kinderen in mei naar Amerika-vliegen. Ik heb ook een kunstklep, heeft iemand daar al zo’n vlucht gemaakt? Vast wel, graag info als er dingen zijn waar ik op zou kunne letten. B.v. Door zo’n poortje?
    Groetjes Edith

    #88465 Reageer
    Dittie
    Deelnemer

    Hallo mensen,
    Ik ben net terug van een vlucht naar Amerika.
    Ik had op advies van de medewerkster van de Trombose dienst toch mijn prikset meegenomen, gelukkig niet nodig gehad. Heb wel een blauwe plek op mijn been, en ik weet niet waarvan dat gekomen is!?
    Maar goed, je let dus extra op je hartritme en die was wat hoog. Ook had ik tijdens de vlucht wat zwaar gevoel op de borst. Maar dat kan ook komen omdat je er zo op let.
    Ik heb wel op het internet een Engelse site gevonden voor mensen met een mechanische hartklep. Vond ik best interessant.
    Dus, vliegen kan! :laugh:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #87514 in kunsthartklep vliegen
Je informatie: