default-header

ICD

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #89249 Reageer
    evavancalker
    Gast

    Ja, ik ben geopereerd, en helaas ook al voor de tweede keer…

    In november kreeg ik mijn icd geplaatst. De ingreep viel mee (ik zag wat op tegen de narcose etc) maar de napijn vond ik heftiger dan gedacht. De eerste twee/drie dagen echt véél pijn. Ik had op gegeven moment echt het gevoel dat ze een rolletje prikkeldraad onder mijn oksel hadden ingebracht ipv een kastje.

    De pijn verminderde echter wel heel snel, na een week was het nog een vervelend gevoel af en toe, maar de echte pijn was over. Wat ik wel vervelend vond was dat ik echt geen bh/beugel over de icd kon verdragen de eerste weken. Het is dus handig van te voren wat van die rekbare topjes ofzo aan de schaffen. Een goedkope variant van de ahhhhh-bra bijvoorbeeld. Die geven weinig tot geen steun, maar ik was er na een paar weken wel zat van geen bh aan te hebben, het voel toch kaal 😛

    Ruim drie weken na het inzetten kreeg ik echter last van een infectie bij de wond en is de icd weer verwijderd en heb ik tien dagen in het ziekenhuis gelegen.

    Vanwege infectie een flinke stoot antibiotica gehad en in een maand twee keer onder narcose geweest. Mijn weerstand is dus weg en ik heb weinig energie. Zogauw dat weer een beetje opgebouwd is gaan ze nog een poging doen hem weer in te zetten… (een nieuwe dan, de ‘oude’ ligt hier als souvenir inmiddels in de kast..)

    groetjes, Eva

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
Reageer op: Reactie #89249 in ICD
Je informatie: