default-header

Hondsmoe zijn na openhartoperatie (4 bypasses en hartklep)

Home Forums Hartkleppen Hondsmoe zijn na openhartoperatie (4 bypasses en hartklep)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79582 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik heb een vraag:
    16 augustus 2010 heb ik een openhartoperatie ondergaan in het O.L.V.G. in Amsterdam. 4 bypasses en een nieuwe hartklep. Operatie is goed gegaan, alleen ik ben nog steeds (!) honds en hondsmoe! En vandaag is het 3 juni 2011 dus de operatie is nu ruim 10 maanden geleden. Voor de operatie was ik lang niet zo moe als dat ik nu ben!. Ook heb ik last van etalage benen. Herkent iemand dit? 14 juni as. moet ik weer naar de cardioloog en ben van plan om een second Opinion aan te vragen en bij voorkeur in een ander ziekenhuis. Steeds naar huis gestuurd worden met de opmerking:” er is niets aan de hand’ daar kan ik niets meer mee. Ik heb een beroep dat fysiek zwaar is, maar wil dolgraag weer naar het werk, maar op deze manier gaat het niet lukken. Wie kan me helpen? Heeft tips enz?
    Alvast hartelijk bedankt.
    Een wanhopige Hans.

    #86997 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Hans…normaliter is dit inderdaad niet goed…als je hart verder weer oke zou moeten zijn na deze operatie…dit kan nl wel voorkomen als je hartfalen heb..of andere oorzaak..

    etalagebenen…tja..ben er mee bekend..mijn vochthuishouding loopt niet goed in mijn benen..vooral de linker waar ik in 1999 een trombose been heb gehad..

    tot 2011 kreeg ik lymfoedeem drainage..en dat werkte prima…
    ben nu weer bezig voor mijn machtiging..maar ze doen moeilijk…hopelijk is het toch weer snel geregeld dat het weer beter gaat..

    maar eerlijk gezegd Hans..zou ik inderdaad een second opinion vragen…bloed e.d. laten onderzoeken..want die moeheid moet ergens vandaan komen…en zo schiet het niet op…

    gewoon eisen…want tis jouw lichaam en leven..en niet die van hun!!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #86997 in Hondsmoe zijn na openhartoperatie (4 bypasses en hartklep)
Je informatie: