default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Berichten
  • #91822 Reageer
    Roland
    Gast

    Ik vind het ook interessant, Brandy. Heeft toch grotendeels te maken met enerzijds de (toekomst) verwachtingen en anderzijds de (levens) ervaringen.

    Beetje filosoferen op de zondagmorgen…

    Groetjes,
    Annemarie

    #91847 Reageer
    Roland
    Gast

    Doorgeefluik, helpdesk en Manusje van Alles.

    Toen ik vanmorgen opstond had ik me een aantal dingetjes voorgenomen. Eerst naar de stad om bij Slevrouwe (Sterre der Zee) een[i] bougieke[/i] op te steken voor degenen die het in deze dagen hard nodig hebben. Thuisgekomen wat emails beantwoord en telefoontjes gepleegd. En toen ging de bel. Stond de vaste pakketbezorger van Post.nl (gelukkig heb ik mijn stem kunnen sparen want het was geen Zalando-mannetje :silly: ) voor de deur met een giga doos voor de buurtjes. Of wij die even in ontvangst konden nemen. De pakketbezorger weet dat wij heel veel thuis zijn en dat pakjes in geval van afwezigheid van de geadresseerde bij ons bezorgd kunnen worden. Natuurlijk zorgen wij dat de pakketjes bij de rechtmatige eigenaren terecht komen. Met mijn man was ik even later het bladwerk met bladblazer/zuiger en bezem, veger en blik aan het opruimen toen een buurvrouw met een prachtig boeket aankwam. Wat kent ze me goed, een boeket dat ik zelf gekocht zou kunnen hebben. 🙂
    Toen mijn man en ik dachten samen even van een bakje troost te kunnen genieten zagen we dat tijdens onze tuinaktiviteiten iets op de voice mail ingesproken was. Een vriend had problemen met zijn computer apparatuur, of mijn man hem even wilde bellen. Gelukkig werkt ‘hulp of afstand’ perfect waardoor onze Brabantse vriend straks weer zonder problemen zijn fanmail binnen kan halen. En toen ging weer de bel. De partnerloze overbuurman. Hij staat op het punt een verre reis te maken maar kwam tot de ontdekking dat een overhemd 2 knoopjes miste. Gisteren heb ik ook 2 hemden van hem hersteld….. Of ik alsjeblieft bereid was om nog een keer knopen aan te zetten. Ik keek hem diep in de ogen, die deden me aan de ogen van onze Cocker Spaniel van vroeger denken, en heb maar weer eens over mijn hart gewreven. Natuurlijk help ik hem maar wat gun ik hem een vrouw voor de rest van zijn leven. Ik heb hem in ieder geval weer blij gemaakt.

    Vanavond heb ik het rijk alleen. Mijn man heeft een gezellig avondje buiten de deur. Helemaal niet erg, ik gun het hem. Ik gun het mezelf om vanavond lekker in de pyjama, eventueel met fleece dekentje, languit op de bank te genieten van mijn soapie en daarna naar de winnaars van de Televizierring te kijken. Ik proost op mezelf met mijn spaatje rood op een nieuw levensjaar, in een glas dat ik nog heel lang 3/4 vol houd. 😉

    Mooi weekend gewenst!

    Annemarie

    #91848 Reageer
    vardo79
    Gast

    Wat een mooi verhaal weer Annemarie ! Je hebt alvast deze leuke dag weer gehad ! En nu net als ik lekker bankhangend naar de winnaars van de ring kijken ! En alvast de voorpret voor morgen !
    Een heel fijne avond ! Liefs Jany

    #91849 Reageer
    animal
    Gast

    Weer een mooi verhaal ,Annemarie.
    Ik denk dat jullie je nooit hoeven te vervelen en het bijna altijd druk hebben.
    Ik feliciteer je alvast met je verjaardag morgen en wens je een fijne dag en samen nog vele fijne jaren.
    Groetjes Ad

    #91850 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Van harte en nog vele jaren.

    #91851 Reageer
    Roland
    Gast

    Puur verwennerij!

    Mijn schoonzusje heeft samen met een vriendin/zakenpartner 2 ijs- en chocolateriezaken. De passie voor hun vak vertaald zich in de prachtig opgemaakte ijsvitrine en op de manier waarop de heerlijke bonbons zijn uitgestald. Een lust voor het oog.
    Een tijdje geleden stapte er een gedistingeerde heer de winkel binnen. De winkelbediende begroette hem en vroeg waar zij hem mee van dienst kon zijn. ‘Ik ga mijn vrouw vandaag eens flink verwennen!’, sprak de heer met een stem die nog eens bevestigde dat hij uit de betere kringen kwam. Het kan natuurlijk ook zijn geweest dat zijn sjaaltje te strak zat of dat er nog een stukje hete aardappel in zijn keel achtergebleven was…. De winkelbediende deed een wit katoenen handschoentje aan en nam in haar andere hand alvast een doosje. Nadat de heer uiteindelijk zijn keuze liet vallen op een eerste bonbon, werd deze met zorg op de bodem van het doosje gelegd. Met veel geduld wachtte de winkelbediende af wat de volgende keuze zou worden. ‘En meneer, wat mag het nog meer zijn?’ Hierop kreeg zij als antwoord: ‘Dit was het!’…..
    ‘Maar ÉÉN?’, reageerde de bediende met volle verbazing. Een volmondig ‘ja’ volgde. Het doosje werd zorgvuldig verpakt, tenslotte is iedere klant koning. Hoe zijn vrouw gereageerd zal hebben? Misschien hebben ze er samen van genoten. 😛

    Hartegroet,
    Annemarie

    #91852 Reageer
    Marilene
    Gast

    Wat een grappig verhaal 🙂

    #91853 Reageer
    Dragana71
    Gast

    Hoi hoi lieve mensen …15 manden geleden had ik ook een hartinfarct en een hartstilstand.Gelukkig ben ik goed opgeknapt.Morgen ga ik met mijn gezien naar Portugal voor een week..ik heb heel veel zin in maar tegelijk ben ik ook een beetje bang.Toch ga ik morgen mijn leven vieren en mijn angst zal ik voor een week thuis laten..Hij moet maar zonder mij een week zien te overleven.. 😛 ..groetjes en een fijne zonnige dag 🙂

    #91854 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Dragana,

    Wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet samen met je gezin en vier, zoals je schrijft, het leven. Misschien een idee om in Portugal symbolisch afscheid te nemen van je angst zodat je straks thuis je leven weer iets zorgelozer voort kunt zetten.

    Veel plezier!

    Hartegroet van Annemarie

    #91855 Reageer
    Marilene
    Gast

    Wens je een hele fijne vakantie in Portugal.
    Geniet van alles wat er op je pad komt en laat lekker over je heen komen…Heerlijk dat je dit weer mag meemaken met je gezin.

    Geniet dubbelop en dan verdwijnt je angst vanzelf wel een beetje.

    Hele mooie waardevolle vakantie wens ik je toe!

    Marilene

    #91869 Reageer
    Roland
    Gast

    :S Even uit de lucht. Heb nieuwe inspiratie nodig.

    #91875 Reageer
    Dragana71
    Gast

    Bedankt iedereen
    Sinds gisteren weer terug in Nederland.was een hele bijzondere vakantie vol emotionele ontladingen ,tranen die spontaan kwamen en weer verdwijnen.Het leven kan nog steeds mooi zijn als je dat toelaat.Mijn angst ging toch mee (vond thuis zeker saai zonder mij 😉 )..maar goed ik heb gewoon alles gedaan wat ik wou doen.Heerlijk een dagje supersafari en boottocht gedaan meet mijn man en dochtertje en voor de rest lekker genoten van de zonnetje en mooie strandwandelingen.Nu nog deze week nagenieten..trots op me zelf 🙂 ..zonnige groetjes van mij aan iedereen

    #91876 Reageer
    Lotje
    Gast

    Dragana, ik heb je een privéberichtje gestuurd.

    #91878 Reageer
    Joos001
    Gast

    :laugh: Mijn goede bericht, ik krijg weer een kleinkind!
    Daar word ik nu vrolijk van….

    :silly:

    #91879 Reageer
    Roland
    Gast

    Proficiat! Iets moois om naar uit te kijken. 🙂

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 308)
Reageer op: Reactie #91744 in Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: