default-header

hartkloppingen/overslaan

Home Forums Hart- en vaatziekten hartkloppingen/overslaan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79552 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    in 2008 ben ik in behandeling geweest bij een cardioloog voor een te hoog hart ritme. ritme is vaak boven de 100 in rust. 1x de bloeddruk te hoog gehad en door samenhang van te snelle hartslag en te hoge bloeddruk heb ik in 2008 een beta blokker gekregen namelijk bisoprololfumaraat 5mg. nu heb ik de laatste week zoveel last van overslagen en het gevoel alsof ie ff stil staat en niet door klopt. als ik dan aan me pols voel voel ik dat mijn ritme onregelmatig is. het is zo’n rot gevoel. dan spring ik in paniek overeind uit me stoel. vaak zie ik vlekken voor de ogen en heb ik pijn in nek. wel moet ik zeggen dat ik nogal stress gevoelig ben. maar omdat ik het niet vertrouw en het alleen aan stress denk hoop ik dat iemand hier iets mee kan. het is zo vervelend, misschien een ritme stoornis en dat ik eens weer bij mijn huisarts dit moet aankarten ? het is vandaag heel vaak voor gekomen zo’n rare slag. wie o wie weet wat dit is of kan zijn ? nogmaals het voelt alsof me hart blijft hangen en ik voel het dan in me hals en ik begin te zweten en licht in me hoofd en ik word angstig.

    #86804 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    heel onrustig gevoel ik herken het..zou even contact met je huisarts nemen…even nachecken kan geen kwaad…begrijp dat je verder niet meer op controle hoeft bij de cardioloog??

    #86808 Reageer
    Job Pieter Tent
    Deelnemer

    Inderdaad een bezoekje aan een arts is wel aan te raden. Je zegt ook dat je zwarte vlekken voor je ogen krijgt. Ik vermoed dat dit gebeurt als je overeind springt.
    Zoiets kan ook komen door bijvoorbeeld een lagere bloeddruk en te snel opstaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #86804 in hartkloppingen/overslaan
Je informatie: