default-header

hartbonken

Home Forums Hartkleppen hartbonken

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79835 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal.
    Nu 4 weken geleden geopereerd in Nieuwegein. Mech aortaklep. Hoewel de opname 6 dagen zou zijn werden het 2 volle weken. Een vol hartzakje, 40 graden koorts en een hematoom boven het litteken op de borst waren zo de boosdoeners. Beroerde tijd gehad. en slechts 52 en zag alle oudere patienten na een dag of 6 naar huis gaan. Daar lag ik dus …doodziek hoge koorts kortom beroerd. Na 2 weken dus naar huis, werking klep…onbekend kon men niet zien door het bloed (bijna een liter) in he hartzakje. Ik moest zatrdags naar huis en er was niemand die de werking van de klep alsnog kon controleren. Maar HIJ klonk goed volgens het rapport wat ik mee kreeg. Nou klinkt de auto van mijn zus ook goed maar lekt aan alle kanten olie. Met dat antwoord was ik niet blij. Maar goed ik moest na 3 weken een afspraak maken met mijn eigen cardioloog. Kon pas na 2 maanden want het was druk…??? He????..Na wat boos te zijn geworden lukte het om een afspraak van 10 minuten te krijgen. Ik ben alleenstaand dus na een periode van herstel bij mijn moeder weer op mn zelf. iedere dag een stuk wandelen en boodschappen halen in kleine hoeveelheden. Kreeg het gisteren plotseling een beetje benauwd en kreeg last van een zwaar bonzend hart, alsof men er met een hamer tegen sloeg. Thuis gekomen e bloeddruk gemeten, die bleek ondanks bloeddrukverlagende medicijnen en 3 x daag een betablokker, 200/105 !! Mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee?? Ik kan overigens pas dinsdag bij de cardioloog terecht….Groetjes Ron

    #88434 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ron,
    als ik het zo lees is die bloeddruk ondanks de medicatie toch wel hoog! Als ik jou was zou ik vandaag nog met de 1e harthulp bellen, sowieso voor advies. Niet tot dinsdag wachten!!
    Hartegroet,
    Annemarie

    #88435 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    hoi ron,

    niet afwachten hoor, inderdaad naar de harthulp, of spoed,
    sterkte ermee

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #88434 in hartbonken
Je informatie: