default-header

flauwvallen en afwijkende ecg

Home Forums Ritmestoornissen flauwvallen en afwijkende ecg

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #89904 Reageer
    peterduijn
    Deelnemer

    Hoi, ik lees weinig over verwijderen van Reveal.
    Heb zelf Reveal gekregen en litteken jeukt regelmatig behoorlijk vervelend, en ik vind het best een dik rafelig litteken.
    Over een tijd mag hij er misschien weer uit, maar hoe doen ze dat? Snijden ze dan weer in het litteken om de Reveal er uit te halen, of krijg je er een nieuw litteken bij?

    Groetjes Peter

    #89905 Reageer
    geesjej
    Deelnemer

    Ik heb afgelopen december een reveal gekregen. Op mijn verzoek is deze onder de borst geplaatst. Je ziet hem niet zitten en ik heb een dun streepje van 2,5 cm dat niet opvalt. Het plaatsen viel mij 100% mee. Heb er ook geen pijn aan gehad.

    gr. José

    #89953 Reageer
    gerda63
    Deelnemer

    hoi hoi

    bij mij wordt 5 jullie een pacemaker geplaatst en de reveal werwijderd! dus volgende week kan ik je vraag beantwoorden 😉

    groetjes gerda

    #90024 Reageer
    gerda63
    Deelnemer

    hallo,

    ondertussen is de pacemaker geplaatst. helaas ging dit niet helemaal goed en heb ik een week in het ziekenhuis gelegen met een klaplong.
    gebeurt niet vaak maar ik had het dus wel
    reveal is verwijdert op de oude litteken dus daar geen extra litteken aan overgehouden.
    nu thuis revalideren, ben nog erg moe en denk nog veel terug aan alles wat er fout is gegaan maar komt allemaal goed!!!!

    liefs gerda

    #91213 Reageer
    Chris2772
    Deelnemer

    Hallo Gerda,
    Ik heb sindskort een reveal ook vanwege duizelingen, flauwvallen en daarna meteen pijn in de borst en misselijk. Inverloop van tijd weer over. Men denkt bij mij aan lqts.
    Daarvoor krijg je ook een icd. Momenteel druk ik om de haverklap op de knop als ik ff een steek voel of zo. Ik heb ook nu nog na 4 dagen nog steeds teveel napijn.
    Ik gebruik morfine en paracetamol. Ik wist niet dat het plaatsen van een reveal zoveel napijn kon geven! (ik ga dit wel melden bij het ziekenhuis de eerst volgende keer).
    Wat was jou ervaring hiermee? En hoelang heb jij een reveal gehad?
    En hoe zagen ze bij jou toch dat je een pacemaker nodig had?
    Ik ben benieuwd naar je ervaring.
    Groetjes.

    #91239 Reageer
    gerda63
    Deelnemer

    hallo Chris2772

    ik heb totaal geen last van de reveal gehad. deze pijn inderdaad wel melden bij de arts.
    ik heb ongeveer 2,5 maanden een reveal gehad.heb in het begin niet goed begrepen wanneer ik op het knopje moest drukken dus de eerste 2 maanden heb ik niet gedrukt omdat ik dacht dat ik alleen moest drukken als ik flauw was gevallen. nadat ik 3 keer op het knopje gedrukt(toen ik snapte dat je moest drukken bij klachten ) te hebben moest ik de technicus bellen en die heeft de andere morgen de reveal uitgelezen.deze heeft gelijk met de dienstdoende cardioloog overlegt en die heeft besloten om een pacemaker te plaatsen omdat ik nog een hartslag van ong 19 slagen per minuut had plus dat hij regelmatig 3 sec stil stond.
    ik hoop dat ze bij jou snel de oorzaak vinden en dat dit snel opgelost kan worden met een icd

    groetjes en succes

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #89904 in flauwvallen en afwijkende ecg
Je informatie: