default-header

Filmpje op Youtube (eigen compositie) tijdens revalidatie

Home Forums Even voorstellen Filmpje op Youtube (eigen compositie) tijdens revalidatie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79336 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste hartgenoten,

    Om het een en ander te verwerken en goed af te sluiten, heb ik tijdens mijn revalidatie (in oktober 2009 CABG operatie, tot maart 2010 gerevalideerd) een eigen compositie gemaakt. Hier heb ik een film van gemaakt en deze heb ik op Youtube geplaatst. De Hartstichting gaat kijken of ze de film ook op hun website kunnen plaatsen. Mijn boodschap is: het is vreselijk heftig wat er gebeurt, maar je komt er als het goed is beter uit dan dat je je ervoor voelde!!

    Om de film te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=JKj2HMY2qAg
    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!!

    groeten,
    Marcel

    #87700 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Goh Marcel,

    Ben zelf nog niet zo lang lid hier en zat wat te kijken naar de oude berichten en kwam op die manier je filmpje nog tegen.

    Lijkt mij heerlijk als je je zo kan uiten met muziek…

    Heb zelf ook een openhart operatie ondergaan en heb toen complicaties gekregen en 4 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 4 dagen op IC, maar ik leef nog steeds :laugh: en het gaat momenteel best heel goed op wat kleinigheidjes na :side: .

    Gaat het goed met je?

    Lieve groet, Vonnie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #87700 in Filmpje op Youtube (eigen compositie) tijdens revalidatie
Je informatie: