default-header

Druk op borst

Home Forums Help?!? Druk op borst

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #80085 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Heb s’nachts met Pinksteren pijnen me borst.

    Het begon ik lag op me rug en kon er niet op slapen benauwt .daarna op me zij en toen kreeg ik druk op me borst , ben ik naar beneden gegaan en 2 keer een pufje genomen en recht gezeten op de bank .dat ging wel .het duurde een half uur voor dat de druk minder werd en afzakte . Hierna geen last meer gehad .
    Heeft iemand dat ook eens meegemaakt ? ( weet zelf niet wat ik eraan kan doen)

    #89765 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Ik zou eerst maar eens naar de dokter gaan.

    #89774 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat zou ik ook maar doen.
    Beter een keer teveel laten controleren, dan er mee door lopen.
    Sterkte en actie ondernemen hoor.

    cesarina

    #89775 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo ‘hartverwarmend’,

    In je hartverhaal lees ik dat je de afgelopen jaren een paar keer gedotterd bent en een stent hebt. Ook gisteren heb je onderzoeken gehad. Waarom heb je je klachten niet gemeld? Je hebt een voorgeschiedenis! Je maakt je zorgen, doe er iets mee, maak een afspraak.

    Sterkte,
    Annemarie

    #89776 Reageer
    Hartverwarmend
    Deelnemer

    Hallo Annemarie

    Ik heb het aangekaart bij de cardioloog ,maar je moet eerst weer door de molen ,voordat ze actie gaan ondernemen. De volgende keer bel ik wel 112.

    Groet Ko

    #89777 Reageer
    Hartverwarmend
    Deelnemer

    Hallo Cesarina

    Er wordt wel actie ondernomen alleen moet je eerst door de molen heen voordat ze actie ondernemen ik hou het in de gaten.

    Groet van Ko

    #89778 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ko,

    Luister naar je lichaam en als je het niet vertrouwt kun je ook met de Eerste Harthulp bellen. Gezien je voorgeschiedenis zul je bepaalde signalen wel herkennen.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89781 Reageer
    ronaldm
    Deelnemer

    hallo Ko,

    Ik herken die klachten heel goed!

    Als die klachten vaker voorkomen moet je bij je cardioloog een catheterisatie vragen.
    Ik heb zelf 2 jaar met af en toe druk+ steken op de borst rondgelopen,en er vrij nuchter over gedaan.
    Helaas loop ik nu met een mooie ritssluiting doordat er te laat was ingegrepen.

    Mijn huisarts zegt daarom ook zodra je nitrospray gebruikt

    !x gebruiken 10 min wachten is het daarna niet over, dan nog een keer nytro gebruiken.

    Is het dan 5 minuten niet over 112 bellen!

    Ronald

    #89788 Reageer
    Hartverwarmend
    Deelnemer

    Hoi Ronald

    Wat vervelend dat je te laat was ik heb ook de spray gebruikt . Maar langer gewacht ,het is wel over gegaan maar het duurte te lang. Ik heb geluk gehad ,en de volgende keer zal ik het doen zoals jij het hebt opgeschreven . En geen risico meer nemen
    Nogmaals bedankt voor je advies.

    Groet van Ko.

    #90287 Reageer
    croyalty
    Deelnemer

    Ik ben het met Ronald.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Reageer op: Reactie #89778 in Druk op borst
Je informatie: