default-header

De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 239)
  • Auteur
    Berichten
  • #89771 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Das dan pech we zitten gewoon in Corrie’s topic
    Bovendien zijn er nog andere zaken dan alleen maar ziekte ,er zijn ook nog leuke dingen hoor.

    #89772 Reageer
    Corrie 50
    Gast

    Sorry Joukje,
    Jammer dat jij je er aan stoort.
    Maar ik deel heel veel over mijn slechte gezondheid met mijn hartgenoten en nu wilde ik ook iets leuks vertellen.
    Ik neem aam dat je dat begrijpt dat er na veel ellende ook nog wel eens leuke dingen kunnen gebeuren .
    Voor het eerst sinds 5 jaar dat ik eens een leuk nieuwtje kan vertellen.

    Jammer ! :angry:

    #89773 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Dank je wel Jacob!
    😉

    #89789 Reageer
    Corrie 50
    Gast
    #89790 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Lydia,

    Voor zover ik weet krijg je een melding van een nieuw bericht in een topic als je zelf gereageerd hebt. Jammer dat het nu zo loopt. Blijf gewoon lekker schrijven, ervaringen delen maar ook leuke berichten zijn wat mij betreft welkom. Misschien een idee om hier een nieuw onderwerp voor aan te maken? Bijvoorbeeld: ‘Heb je nog iets leuks meegemaakt’?
    Er is natuurlijk de mogelijkheid om te reageren op de profielpagina of via privéberichtjes.
    Ik blijf graag op de hoogte hoe het verder met je gaat, zeker nu je nog midden in de medische molen zit. Er is toch een verbondenheid.

    Lieve hartegroet,
    Annemarie

    P.s Joukje heeft 2 maanden geleden gereageerd in dit topic vandaar dat ze steeds een melding krijgt van nieuwe berichten.

    #89791 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    He Lydia,
    Maar dat gaat niet door!! Ik wil weten hoe het verder met jou gaat!!!!!!!!!
    Laat je niet ontmoedigen door 1 user.
    In je eigen topic mag je schrijven wat je wilt en dus ook niet alleen maar over ziekte.
    Ik geloof dat joukje toch een verkeerd beeld heeft van boards voor lotgenoten 🙁
    Kijk als Lydia dit nu schreef in een topic van een ander zou ik ook zeggen doe dat in je eigen topic of maak een topic aan, maar daar is dus GEEN sprake van.

    Lydia blijven hoor.

    #89792 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Lydia, sorry voor de late reactie,maar ik sluit me helemaal aan bij Jacob en Annemarie,
    een forum is voor als het slecht gaat maar ook als het goed gaat ! We moeten kunnen klagen, wat ik nu doe, heb gewoon een slechte dag wat ademhaling aangaat, maar ook elkaar kunnen opvrolijken. DUS LYDIA MOET BLIJVEN EN ZICH VAN NIETS EN NIEMAND WAT AANTREKKEN !
    Dus voor leuke en minder leuke berichten en wie het niet wil lezen die leest het maar niet.
    Dus we blijven gewoon van je horen hoor Lydia !
    Lieve groeten van Jany.

    #89793 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    [size=CMS2CMS_EXTRA_LARGE]Lydia blijven[/size]

    #89794 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    He Joukje je kreeg alweer een melding dat hier gepost werd 😛

    #89795 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    :kiss: :kiss: :kiss: Oke Lydia blijft! En trekt zich nergens iets van aan ! 😛

    #89796 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Jany,
    Hebben ze nu bij jou nog iets gevonden?
    Of onderzoeken gedaan?
    Weet jij waar het door komt dat je het benauwd krijgt?
    Heeft dat met je hart of je longen te maken.
    Ga jij nog naar het erasmus ziekenhuis?

    Warme groet,
    Lydia

    #89797 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Lydia,

    Welkom op dit gezellige, informatieve en hartverwarmende forum. 😉

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89798 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    :laugh: 🙂

    Dank je wel!

    Ik heb je net een super lange mail geschreven.

    Warme groet,
    Lydia

    #89801 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Lydia, welkom !
    Mijn hart is stabiel volgens de cardioloog in het Havenziekenhuis. Maar omdat ik vooral vermoeidheidskalchten blijf houden en af en toe druk op de borst moet ik ook de Ramipril blijven slikken (schijnt ook lichte vorm van hartfalen te hebben). Ik heb alleen de pech dat ze geen inspanningstest kunnen doen omdat ik nauwelijks kan lopen en niet kan fietsen.
    Rechterbeen 60 gr buigen en links kan maar 30 gr. buigen dus bijna niet !
    Met de vermoeidheid moet ik leren leven, schijnt een litteken te zijn na de hartinfarcten en dat gaat niet over. Ik had ook de ziekte van Lyme, heb daar net 3 maanden doxy voor geslikt maar de vermoeidheid is niet minder geworden.
    Dus ik moet ermee leren leven. Kreeg gisteren van de hartstichting net een brief over giften voor onderzoek voor een stent. Die schijnen dicht te kunnen slibben, ik heb er een op een uiterst beroerde plek jammergenoeg , vind het tocht niet zo leuke brief van de hartstichting.
    Het zetten van de stent duurde bij mij bijna 2 uur omdat ze er niet bij konden (hoofdstam)
    Toen deed niets het meer en ben ik een dag of 6 slapende gehouden.
    Naar het Erasmus hoef ik niet terug maar ik doe wel mee aan onderzoeken als ze patienten nodig hebben, is nu een keer of 3 gebeurd.
    Ben wel blij dat ik onder controle blijf omdat ik toch klachten houd.,
    Heb het gisteren erg druk gehad en een lange dag gemaakt en denk dat ik daarom vandaag weer last heb, paar pufjes nodig gehad en ook de Salbutamol voor de astma maar geprobeerd maar het helpt niet.
    Dus ik hou me maar rustig, vroeg naar bed, om een uur of 10 gaan de luikjes dicht denk ik dan en morgen weer een dag.
    JIj blijft ook schrijven hoor ! overal over !
    Hartelijke groet van Jany.

    #89802 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    @Jany, krijg je van salbutamol (ventolin) geen hartkloppingen? Ik gebruik nu als luchtwegverwijderaar atrovent met voorzetkamer. Als ik in het ziekenhuis verneveld word is dit ook alleen met atrovent i.p.v de combivent.

    Hartegroet,
    Annemarie

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 239)
Reageer op: Reactie #89801 in De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!
Je informatie: