default-header

Cardioversie bij boezemfibrilleren

Home Forums Boezemdefibrilatie Cardioversie bij boezemfibrilleren

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #125882 Reageer
    Han Kerkstra-Zwaan
    Gast

    Graag wil ik als AF-patiënt alleen laten weten dit een aangename site te vinden met prettige reakties.

    Zelf moet ik a.s woensdag een cardioversie ondergaan en ook al is het mijn 5e toch blijf ik het elke keer spannend vinden.
    Te meer omdat ik ook ICD-drager inmiddels ben.

    Heeft iemand hier ook ervaring mee?

    #128334 Reageer
    Grietje
    Gast

    morgen word ik geholpen cardioversie
    Zie er tegenop ,maar denk ook gewoon doen,
    Wil ook wel van dit vervelende gevoel af
    Hoop dat het allemaal goed gaat ,
    Heb net vervelende operatie niersteen achter de rug
    Zou daarom willen wachten ,had er helemaal geen zin in
    De arts zegt ,,,je voelt je stukken beter daarna
    Dus we gaan ervoor

    #129035 Reageer
    Ronald
    Gast

    Ga binnenkort een elektrisch cardioversie doen. Moet eerst de eerste 5 weken bloedverdunners slikken.
    Hierna deze behandeling. Net een week aan het slikken. Wel twijfel ik of ik cardioversie ga doen !
    Volgende week een second openion met mijn huisarts.

    #130635 Reageer
    Ineke
    Gast

    En?? Heb je het uiteindelijk gedaan?

    #130634 Reageer
    Ineke
    Gast

    Kun je mij vertellen hoe dat verlopen is?

    #130633 Reageer
    Ineke
    Gast

    Hallo allemaal,
    Ik ben 65 jaar en bij toeval is er tijdens een operatie 2 weken geleden, Boezemfibrilleren ontdekt. Na gisteren de Cardioloog gesproken te hebben moet ik aan de Bètablokkers en een Cardioversie over 2 weken, dit omdat ik minimaal 4 weken bloedverdunners moet hebben ingenomen.
    Ik moest direct na mijn operatie starten hiermee.
    Ik ben erg bang. Temeer omdat ik een trage schildklier heb, en mijn hartslag nu ook vertraagt word door de Bètablokkers , ben ik bang dat mijn hart stil zal vallen tijdens die Cardioversie en niet meer opgestart kan worden.
    Mijn moeder is op 61 jarige leeftijd overleden door een trage schildklier waarbij ze in het ziekenhuis jodiuminjecties kreeg en daarna een hartstilstand. Ik was nog jong, begreep toen niet dat ze helemaal geen jodium had mogen krijgen.
    Die angst zit er bij mij heel erg in nu ik met een trage schildklier, een Cardioversie moet hebben.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #123047 in Cardioversie bij boezemfibrilleren
Je informatie: