default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

  • Dit onderwerp bevat 336 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door kneusje.
15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #85074 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    heb je buitenkonijnen Eugenie??…dan is het inderdaad even lastig he…met die knallen..

    MIjn man had ook voorstukjes van Avatar gezien…en die leek hem ook wel leuk…
    maar met het weer wat we steeds hebben valt er weinig op pad te gaan..
    ligt weer een dikke laag sneeuw..whahhahaha..maar niet overal schijnt…kennissen die bij Nijmegen wonen hebben helemaal geen sneeuw..en in bepaalde streken van drente ligt er wel een cm of 30/40 weer….

    nog een dagje freewhelen…en dan weer werken….hopelijk is die sneeuw dan weer weg…ben het nu wel zat…om wat mobiel te zijn moet het toch wel redelijk op de weg zijn..whahhahha..

    Meiden…fijn weekend nog verder…

    #85076 Reageer
    tygo
    Gast

    Hoi Marjolijn en Eugenie

    Ja, ook konijnen kunnen bang zijn van knallen, van mij mag het afgeschaft worden hoor, Geen moeite mee, alleen maar siervuurwerk, dat is rustig én mooi!

    Ligt er zoveel sneeuw bij jullie Marjolijn? Hier lag gisteren een klein laagje sneeuw, was zo weg, en nu helemaal niets. (maar het wordt wel verwacht deze week)

    Ik hoop dat het morgen er beter uit ziet voor jou, Marjolijn, want ik weet nu hoe eng het kan zijn om te rijden op glibberwegen!! Mijn ega is niet bang uitgevallen, maar ik wel :laugh: Mensenkinderen, wat was ik bang in de auto, de rit duurde 2 x zo lang! En met mijn scootmobiel vond ik het ook 100 x niets!! Fietspaden schoonmaken? Nou, ik vind dat de gemeenten behoorlijke steken laten vallen wat dat betreft! Geen sneeuwruimer gezien, en geen strooiwagen in onze straat gezien!

    Eugenie, wat afschuwlijk zeg, die obstipatie bij je dochter! Ik weet uit ervaring hoe dat kan zijn. Gaat het nu weer beter met haar? (en hoe gaat het nu op stage?

    Mijn dochter werkt woensdag voor het laatst op haar groep. 11 Januari moet ze naar Beverwijk, en 12 januari wordt ze geopereert. Ouders zijn zo boos dat ze weg moet! Een echtpaar heeft al een brief geschreven naar de leidinggevende, dat dit niet kan, dat ze op haar brandwonden aferekend wordt nu. En dat ze juist de continuiteit op de groep bood, en het vaste gezicht is, al 10 jaar. Veel meer ouders zouden reageren, maar ja, ze moeten het niet alleen zeggen, maar ook doen he. (doen ze misschien ook wel maar mijn dochter moet overal buiten blijven, is logisch)

    Ze heeft weer een gesprek gehad met de leidinggevende omdat ze de lucht wilde klaren.

    Maar ouders vinden dat mijn dochter juist weinig ziekteverzuim had, Haar operatie mag daar niet bij horen, en de mexicaanse griep was de druppel.

    Ze mag na de operatie meelopen (als ze weer mag werken) met een leidinggevende. (dat is toch waar ze voor aan het leren is) Maar daarna is er waarschijnlijk geen plaats op een groep als leidster en moet ze de invalpoel in. Zelf ziet ze dat als terug naar af, want zo begon ze als student! En dan maar hopen dat ze rekening houden met het feit dat ze om de dag werkt, omdat ze die dag tussendoor nodig heeft om uit te rusten.
    Ze zegt wel dat de euthyrox begint te werken. Maar ja, al deze stress doet geen goed.

    Zooooo. lekker geklaagd :silly:

    Ik wens jullie een heel

    [url=http://www.funpagina.eu][/url]

    Had trouwens gisteren ook een heel bericht neergezet, wilde ik het versturen had ik geen internet verbinding, weg bericht :angry:

    Liefs en knuffel voor allebei!! Margreet

    #85077 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hier ligt nog steeds sneeuw hoor…net nog met de honden in gelopen..
    mijn ventje ligt met koorts op bed…heeft al een paar dagen last ervan..

    Balen dat sommige leidsters zo zijn…echt erg…zitten janken om niets…bah..
    ik hoop dat wat de ouders doen toch iets helpt Margreet..want voor je dochter is het zo ook niet te doen..dat gedraai en vingergewijs….

    Jammer dat de wereld zo af en toe in elkaar zit…bah…

    Ik hoop toch dat het allemaal goed gaat…en dat ze weer herboren uit de operatie komt en dan kan laten zien dat ze het gewoon waard is om als leidster te werken..en niet als oproepkracht…want dat heeft ze niet verdiend…

    Hier word trouwens ook niet gestrooid hoor…pas waar weer een stadsbus rijd en op de hoofdwegen word er gestrooid..blijft altijd glibberig tot dat je daar bent aangeland…en als het heel erg is..heb ik ooit gehad..ging ik gewoon weer naar huis..jammer dan..
    maar als ik niet meer durf te rijden..ga ik zeker niet lopen..whahhaha..want dat vind ik nog erger…

    #85083 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi meiden, fijn weer wat van jou te horen Margreet, want ik maakte me een beetje zorgen on je.
    Wat jij allemaal afgelopen jaar om de oren heb gekregen….brrrrr…..vreselijk!
    Ik vind het heel erg wat je dochter is overkomen en overkomt.
    Dat ze nu van haar eigen groep wordt afgehaald , daar zijn geen woorden voor! :angry:
    Je schrijft dat je het niet mag zeggen maar wenst de leiding eens ook zieke worden zodat ze weten wat het betekend om zo eruit gegooid te worden; Nou, ik wens dat ook van harte hoor!
    Ik ben niet haatdragend maar geloof wel in Karma en die leiding gaat wel heel ver hoor!
    En dan nog gaan janken terwijl ze zelf de aanleiding zijn…hoe durven ze!
    ik wens ze zeker dit jaar dezelfde ellende toe, komt er misschien inzicht en inkeer…… :S

    Ik hoop wel dat nu de druk op je dochter wat minder wordt en ze zich makkelijker ziek kan melden als dat nodig moet zijn, nu haar de verantwoording voor de groep ontnomen is…. :silly:
    Nu eerst maar eens de operatie, ik zal een hele dikke kaars aansteken…hou je ons op de hoogte hoe het gaat met haar?

    Mijn dochter heeft gelukkig een paar dagen vrij gehad (al moest ze heel veel huiswerk maken) en ik heb haar net weer op het werk afgezet.
    ik hoop zo dat het dit jaar beter gaat en ze wat plezier krijgt in de stage.

    Het werk vindt ze prima hoor, het gaat puur om de begeleiding.
    Zo kreeg zo vlak voor de kerst bv te horen dat ze op bepaalde kamers nog niet mocht staan omdat ze volgens de leiding nog niet genoeg over die ziektebeelden had geleerd…
    (onzin hoor, ze wist er alles van maar moest dit ineens helemaal op papier gaan zetten en dat is ongeveer 130 bladzijdes typen dus duurt even)
    Bovendien is ze op papier boventallig, met andere woorden, ze staat dan op een kamer met 2 gediplomeerde verpleegkundigen omdat ze niet zelfstandig alleen mag werken.
    Maar rond de Kerst was het druk en wat schetst onze verbazing, ze stond ineens niet boventallig maar alleen met 1 gediplomeerde op een kamer en dat niet alleen maar dan óók nog op een kamer waarvoor ze een dag eerder nog niet genoeg voor had geleerd!!!! :silly:
    Dan is er ineens niets aan de hand en mag ze bij elk ziektebeeld zelfstandig werken…..snappen jullie het nog?!
    Kan goed zijn dat er vandaag weer genoeg mensen zijn en de oude “regels”ineens weer gelden….
    Zo gaat het nu al vanaf het begin en onze dochter weet dus niet waar ze aan toe is.
    We wachten dus maar weer af maar het vertrouwen is tot een dieptepunt gezakt.

    Gelukkig doet haar darm weer beter zijn best en is de pijn weg…bovendien kreeg ze (ook door de stress) heel veel last van haar reuma….en de kou is er ook niet goed voor.
    We zijn blij als de zomer in aantocht is.

    Zelf hou ik wel van sneeuw en hebben Jan en ik gister heerlijk gewandeld maar op de straat en stoep is het inderdaad spekglad en gevaarlijk….

    Marjolijn, zorg dat je man vandaag de tandarts spreekt hoor…die koorts is geen goed teken….
    Zelf moet ik ook…..er lijkt een zenuw bloot te liggen….jippie!
    Oude kies met een bejaarde vulling, dus ik ben bang dat het een kroon wordt en ik heb juist de tandarts vergoeding (omwille van de premie) verlaagt…. :angry:
    Duimen dus weer….hellup…hahaha…

    Nou meissies, het is nu het jaar van de tijger en zowel mijn man als ik als eens van de kinderen (weet alleen niet meer wie het was) is tijger dus wie weet grommen we dit jaar flink en krijgen we meer kracht…..
    Zou welkom zijn.

    Ik ga nu de konijntjes even verschonen en extra hooi geven voor de koude nachten en hou jullie op de hoogte.

    Dikke knuffels voor allemaal en de beestenboel en tot gauw.

    Eugenie

    #85127 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Zo..even een berichtje van mij…mijn man heeft een of andere kaakwoekering wat dus operatief verwijdert moet worden..dit gaat 16 februari gebeuren….exotosen heet dat geloof ik…als ik het goed onthouden heb..
    de koorts was iets anders..hij bleek een buikgriep te hebben..daar ik hem ook smiddags naar de huisarts had gestuurd…
    dus daar pillen voor de misselijkheid gehad..en gelukkig gaat dat ook goed…

    Verder was het mijn eerste weekje werken..wat even niet mee viel..whahhahaha..
    voornamelijk door het weer uiteraard…kom zo moeilijk uit mijn bed..dus moet er echt dan op tijd in duiken..anders word het nix….

    maar gelukkig weer weekend..boodschappen zijn ook binnen..dus we hoeven er niet meer uit…met dit weer..en wat het ons dit weekend nog gaat brengen..

    en maandag de vraag of je uberhaupt wel hier weg kan…
    daar ze alleen de belangrijkste wegen pekelen..whahhahahha..nou..wij zien hier geen pekel in de buurt..en iedere dag moet ik mij weer glibberend uit de wijk krijgen met de auto…

    Bizar Eugenie…dat die regels toch elke keer wijzigen op het moment dat het hun uitkomt….maar goed…dat schijnt meer voor te komen..

    Ik hoop dat dit jouw Tijgerjaar word…ik ben een os..geen idee wanneer we dat jaar krijgen..whahhaha….

    Nou meiden…sterkte met jullie dochters…..en doe lekker rustig aan…

    en een heel fijn weekend!!

    #85128 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙂 Hoi Marjolijn,

    gelukkig is het geen kaakinfectie van je mannetje maar exotosen klinkt ook niet lekker…..ik ga straks even opzoeken wat het is want dat weet ik niet uit mijn hoofd…..
    Exo betekend wel vreemd of buiten……?

    Hier was het een rotweek.
    Mijn dochter is gestopt met haar stage! :S

    Ze kwam maandag vol goede moed op het werk, heeft de hele dag keihard gewerkt, had een paar super moeilijke opnames gehad die ze zelfstandig en goed had afgehandeld dus was trots op zichzelf.
    Zoals elke dag vroeg ze aan haar begeleidster voor feedback; Zei die begeleidster dat ze ’te horen had gekregen’ dat mijn dochter niet sociaal zou zijn want ze zou niet groeten bij binnenkomt en weggaan, ze zou later niet willen werken als verpleegkundige en vaak vragen of ze vroeger naar huis mocht!

    Nou, je snapt dat ze helemaal verbijsterd was.
    Mijn dochter groet ALTIJD bij binnenkomst en weggaan, ze wenst altijd een fijne avond of nog een fijne dienst, ze heeft 1x (oktober) gevraagd of ze 10 MIN. eerder weg mocht ivm de bus (daarna hebben wij haar altijd opgehaald en was ze juist altijd te laat) en natuurlijk wil ze als verpleegkundige werken (anders deed ze la die moeite toch niet?!)

    Op haar vraag van wie die verhalen komen werd gezegd dat ze in de wandelgangen te horen waren…….nou, heel slecht als je als begeleidster iemand aanspreekt op roddels!
    We weten eigenlijk wel zeker dat die roddels van die begeleidster zelf en haar collega afkomen maar hoe bewijs je dat? :angry:

    Mijn dochter was compleet overstuur en is de volgende dag naar de stage-coördinator gegaan.
    Daarvoor had ze netjes toestemming op de afdeling gevraagd.
    De stage-coördinator was er op dat moment niet, komt ze terug op de afdeling en wordt ze door weer een ander vreselijk uitgefoeterd dat ze van de afdeling is afgegaan.
    Het feit dat ze toestemming had om dat te doen werd gewoon genegeerd.
    Degene die foeterde (ook een leidinggevende waar mijn dochter niet mee te maken heeft) belde de leidinggevende van mijn dochter op en zei letterlijk; “Nou, moet je horen wat ze nu weer allemaal geflikt heeft!”…..

    In zo’n sfeer moest ze dus werken….. 🙁
    Toen ze later het gesprek kon voeren met haar stage-coördinator kreeg ze dus van 5 man (coördinator, 2 leidinggevenden en de 2 bewuste begeleidsters) alleen maar kritiek.
    Toen mijn dochter aangaf te moeten werken in roddels en achterklap en zich daar niet tegen kon verdedigen riep diezelfde begeleidster (die de roddels naar haar hoofd had geslingerd) ineens dat ze loog en zei dat nooit gezegd had!
    Ja, dan kan je dus geen kant meer op.
    Die begeleidster wist natuurlijk dat ze nooit op roddels had af mogen gaan en deed nu of haar neus bloedde….

    Aangezien de leiding af gaat op info van de begeleidsters en alleen maar negatieve verhalen over haar hoorde, dit weer aan de coördinator doorbrievft was er niets meer te halen,…zo haalt ze haar stage nooit…..
    Ze heeft de afgelopen 3 jaar uitmuntende stages gelopen waar juist haar sociale kant en haar inzicht geprezen werd en ineens kon ze niets meer?

    Toen ze uiteindelijk in het gesprek alleen maar aangevallen werd op leugens en niet geloofd werd EN nog verantwoordelijk werd gesteld om het feit dat de bewuste begeleidster met een bibberlip zat (wat doe je je begeleidster allemaal aan?…puur schuldgevoel van die begeleidster :angry: ) was de koek op…
    Haar tranen interesseerde niemand en toen heeft ze de handdoek in de ring gegooid….

    We wisten van insiders dat die afdeling niet bepaald gezellig was maar dat mensen elkaar bewust zó kapot maken hadden we nooit durven dromen….

    Ze heeft thuis 2 volle dagen geslapen, is helemaal kapot van de oneerlijkheid en we zijn doodsbang dat ze geen andere stage voor haar kunnen vinden en ze het hele jaar over moet doen.
    Dat zou betekenen dat ze nu nog anderhalf jaar moet wachten op een diploma en ik weet niet of ze dat op dit moment aan kan….. 🙁

    Wat een rotwereld als zelfs mensen in de zorg zo ontsporen….
    Gelukkig kwam ze wel bij het weggaan een oudere voedingsassistente tegen die haar een kamertje in trok en vroeg wat er aan de hand was.
    Toen mijn dochter het uitlegde zei deze dat ze groot gelijk had om weg te gaan omdat ze alle oneerlijke kritiek had meekregen en zich verbaasde dat mijn dochter dat allemaal maar over zich liet zeggen…
    Ze stond bijna met mijn dochter mee te huilen en vertelde haar dat ze niet aan zichzelf moest gaan twijfelen maar dat zei juist een hele goeie was en daarom jaloezie opwekte….
    Dat heeft haar wel erg goed gedaan.

    Ze kon het altijd met iedereen vinden, patiententransport, voedingsassitentes, andere verpleegkundigen…..maar als je je eigen begeleiding tegen hebt is er geen winst te halen…

    Wat nu?
    Ik heb het zelf ook helemaal gehad maar ben wel blij dat ze daar weg is…..
    Pas las er een beter alternatief is kan ik me echt ontspannen.
    Maandag heeft ze een gesprek met haar coach en een stagecoordinator van school en ik hoop zo dat ze daar niet weer alleen kritiek krijgt want dan houdt ze het echt niet meer vol….

    Ik ga dus een beetje beroerd het weekend in en heb besloten nu maar even naar de kapper te gaan…afleiding…
    Nou meissies, ik vindt het erg dat ik niets leukers te vertellen heb maar ik kan er ook niets aan veranderen….
    Fijn dat ik het even kwijt kan bij jullie….

    Lieverd, een heel goed weekend en tot gauw…

    #85130 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    klinkt even vreemd..maar misschien beter zo..want zo te horen ging het helemaal niet lekker daar…en zal het ook nooit meer gaan…de sfeer is daar uitermate verpest..
    en zo is het ook niet leuk om te werken..vooral als je op haar andere stage jaren gaat kijken dat ze toen heel goed gepresteerd heeft…

    laat ze even bijkomen..straks komt ze er sterker uit..en krijgt ze misschien een veel leukere plek om stage te lopen….liever 1,5 jaar langer..dan met de pest in je lijf naar je stage plek gaan..en hoe hard je ook je best doet..ze kraken alles toch wel af….en de praatjes en roddels blijven ook gaan en komen…

    Leuk is het niet…dat is zeker..en jammer dat zulke dingen gebeuren…

    Heel veel sterkte met je dochter…en jij Eugenie….
    Probeer beiden toch een beetje te genieten van het weekend!!

    #85133 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Je hebt helemaal gelijk Marjolijn, het is idd beter zo….
    Ik ben alleen zo rusteloos omdat er nu weer zoveel zaken onzeker zijn en we zelf niet eens mogen zoeken naar een andere stage…heel vervelend dat zij zelf geen inbreng heeft in iets wat zo belangrijk is voor haar….

    We moeten dus weer afwachten en daar ben ik niet zo goed in…hahaha…

    Ik prbeer toch maar afleiding te zoeken en zal nog eens naar de rust van jouw bullen kijken…. :blush:

    Dag lieverd…..fijn weekend

    #85134 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    gooi ik er nog wat leuke plaatjes tegen aan…niet alleen maar mijn bullen…whahhahhaa..



    en tot slot….

    Dikke knuffels van ons!!

    #85135 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Meisjes

    Dat klinkt niet gezellig, Marjolijn, wat Danny heeft! Wat duurt het dan nog ;ang, dat hij er aan geholpen wordt!?
    En zo te horen wordt er bij jullie ook al zo weinig gestrooid :S De gemeente roept wel heel hard: wij strooien voldoende, nou ik zie ze niet hoor! Ze strooien zeker alleen in hun eigen straatjes!

    Eugenie, getver, meis, wat heeft jouw dochter een pech met haar stage zeg!! Wat hardstikke zonde voor zo’n meisje! Het is eigenlijk bijna niet voor te stellen he, dat mensen zo zijn, maar helaas, ze bestaan :angry:

    Maar het is fijn dat die voedingsassistente haar nog net een hart onder de riem kon steken, want dat had ze op dat moment hard nodig!

    En zo te horen heeft ze niet een echt goede stagebegeleidster, en die heb je juist nodig!
    Wat jammer he, dat ze geen eigen inbreng mag hebben waar ze stage zou willen lopen.
    En laat ze alstjeblieft niet aan zichzelf gaan twijfelen hoor, als al die andere stages goed gingen ook qua socialiteit en vriendelijkheid, dan ligt het zeer zeker niet aan haar maar aan de gene met wie ze moest werken. Je zult het verdorie maar treffen he.

    Ik hoop dat het gesprek maandag goed zal gaa, maar ik kan me voorstellen dat je op het ogenblik aan alles en iedereen twijfelt.

    Probeer wat leuks te doen dit weekeind, al was het maar lekker op de bank hangen!
    Trouwens, de Avator was geweldig!!! Mijn ega had hem gedownload, kon ik hem toch zien. De letters zijn dan altijd kleiner, maar ik heb zo’n Annie MG Schmidt bril :blush: (ja, zo noem ik die bril, het is er een met een kokerlens, speciaal voor de tv) en dat is ideaal, zo kan ik toch mooie films kijken)

    Marjolijn, ik hoop ook dat het maandag te rijden is, want anders zou de operatie van mijn dochter niet eens door kunnen gaan. (als het zo slecht zou zijn als afgelopen week toen er files waren tot na 12 uur s’nachts)

    Meisjes, een fijn, rustig weekeind hoor, en heel veel liefs van mij, (Margreet

    #85136 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Tja..die wachttijden bij de kaakchirurgen zijn lang..voor deze had hij al 1 maand met spoed verwijzing moeten wachten..maar omdat het te lang duurde deze operatie moet hij terug komen…normaal wacht je minstens twee maanden..helaas…

    Ik hoop ook voor je dochter dat de wegen mee vallen maandag…want als het vast staat wil je er zo snel mogelijk vanaf….en uitstel is niet leuk dan…

    Super dat Avatar zo is bevallen….denk dat ik wacht tot de dvd uit is..zelfde als met 2010..heb nu weinig zin met dit weer om op pad te gaan..whahhahahha..

    Meiden..maak er nog een heerlijke zondag van…

    #85142 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi meissies,

    allereerst Margreet, moet je dochter deze week al geopereerd worden?! :S
    Dacht later….
    Als het zo is wens ik je super veel succes meid met je meissie, ik hoop dat het helemaal goed gaat en ze niet teveel pijn heeft…..
    Krijgt ze hierna nog meer operaties of is dit genoeg?

    Ik steek in ieder geval wat kaarsen op, al heb ik niet het idee dat het ons veel oplevert de laatste tijd maar ja……als je niets doet weet je zeker dat er niets gebeurd…

    Hier zitten we ook een beetje in de put, het gesprek is wel goed gegaan maandag maar school weet niet of ze nog een stageplaats vinden komende tijd en dat zou dan betekenen dat ze een half jaar niets kan doen en dan weer het hele 4e jaar moet overdoen.
    Dus nog anderhalf jaar tot diploma!
    Nou, dat is dus niet best en staat ook raar op je CV later….
    We zijn dus hard aan het zoeken en eerlijk gezegd zie ik het even ook niet meer zitten….. 🙁
    Het komt wel goed denk ik maar het is zo’n klap, man geen baan, dochter geen stage en zoon die maar geen stageplaats kan vinden……
    Zit niet bepaald mee.

    Over 3 weken naar de cardioloog en die was al niet blij met me…..hahaha….
    Dat zal vast niet verbeterd zijn….

    Nou ja, ik heb weer een beetje kunnen lachen om jouw bullen Marjolijn en het komt vast wel weer goed….

    Margreet, jij ook dus veel succes deze week en beide een extra dikke knuffel voor jullie gemeende steun.

    #85143 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    deze week zou het zijn..maar de dag weet ik niet Eugenie..
    kan mij voorstellen dat je je er toch druk om maakt…het zijn ook geen leuke dingen he..
    je man zonder werk..je dochter op een zijspoor gezet door incompetente mensen..zo zie ik dat..en je zoon ook nog zoekende voor stage…zijn niet echt allemaal meevallers..

    ik hoop dat het tij weer snel voor jullie keer…

    Ben net thuis..het systeem deed het weer niet..gisteren ook tot kwart voor 1 zitten wachten voor die het deed….ik heb mijn spullen gepakt..wat ordners in een tas gegooid..en naar huis gegaan…nu kan ik af en toe kijken of het het al doet….en dan kan ik alsnog even aan de slag..maar echt fijn is het niet….

    Marjolin

    #85144 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Dus echt opgeschoten is je dochter niet he Eugenie? Want geen stageplek is wel heel lullig! Ik hoop toch echt dat er snel een plaats voor haar is, het zou zo zonde zijn van de tijd die ze er al ingestoken heeft En dan de zorg om en voor je man en zoon, en ook om jezelf, doe je het wel alstjeblieft rustig aan? (weet dat dat moeilijk is, uit ervaring)

    Knuffel voor jou en je hele gezin!

    Marjolijn, lekker zeg, telkens dat systeem stuk, kun je thuis werken! Schiet niet op als je telkens voor noppes naar je werk rijdt, gelukkig dat de wegen nu wel begaanbaar zijn, anders was het helemaal balen! Ik hoop dat het snel opgelost is, (maar je bullen zullen vast wel blij zijn dat het vrouwtje extra thuis is :laugh: )

    Het was gisteren dat ze geopereerd werd. Maandag moest ze naar beverwijk en gisteren geopereerd. Het is haar zo tegen gevallen, erg veel pijn, heel grote wond.
    Ging al mis met infuus inbrengen en toen werd ze zo zenuwachtig!

    We zijn gisteren niet op bezoek geweest want ze belde uiteindelijk zelf dat het niet hoefde, ze was zo ziek, zo veel pijn en een erg lage bloeddruk en heel snelle hartslag.

    Toen zei de verpleegster: oh ze hebben iets in het infuus gedaan wat ze helemaal niet had mogen hebben. (is waarschijnlijk op de uitslaapkamer gedaan) Dus hebben ze dat gelijk weggehaald en morfine gegeven. Nou, ik denk dat het tramadol was, en dat vind ik zo slordig!! Het sataat in de papieren, dat ze er niet tegen kan en het nooit meer mag hebben. Maar ze hebben op de uitslaapkamer niet in de papieren gekeken.
    Toen ze net verbrand was kreeg ze tramadol en daar is ze de hele avond en nacht zo ziek van geweest, wij wisten ons geen raad meer. Helemaal dizzy, haar hartslag vreselijk snel, ze voelde zich kl…. En dat was dus giteren ook zo, nu zei de verpleegster vanmoregn dat ze niet wist wat er gisteren in het infuus gedaan was. Nou, mooi dat ze het wel weten!! Anders had de verpleegster gisteren niet gezegd dat ze iets gegeven hadden wat niet mocht. En het staat genoteerd wat er gegeven wordt. Het lijkt alsof ze het niet willen toegeven dat er een fout is gemaakt.

    Gisteravond laat was haar bloeddruk 84/54 nog steeds laag vonden ze (maar wij zijn dat bij haar gewend) Hartslag was rustiger, maar ze moest waarschuwen als ze weer last kreeg.
    Heeft ze niet gedaan, kreeg wel last maar was zo bang dat ze dan wat in het infuus zouden doen, en dat vertrouwen was weg.
    Vanmorgen is het infuus eruit gegaan was haar bloeddruk 99/58 en gelukkig mocht ze naar huis, ze knapt thuis het beste op vinden wij. Mijn man is haar nu gaan halen, ze blijft dan tot vrijdag hier en gaat dan weer naar haar eigen flatje, naar haar eigen katten.
    Want die mist ze!

    Wel heel erg lief dat jullie aan haar dachten. (al zou jij, Marjolijn, al iets kunnen weten 😉 want op mijn hyve staat wel telkens iets over Femke omdat vriendinnen er naar vroegen)

    Dag meisjes, ik ben blij met jullie!

    En oh ja, de homeopatische medicijnen slaan aan, mijn angststoornis wordt minder! En mijn huisarts begeleidt me heel goed en stelt me gerust waar dat mogelijk is.

    Liefs en knuffels, Margreet

    #85145 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ow fijn om te horen Margreet dat ze vandaag lekker bij jullie thuis komt..
    maar wat een fout weer zeg..
    ben niet zo actief op hyves..alleen het hoognodige..hihihi.dus dat heb ik gemist….

    ik zag dat ik nu via secure mail kon inloggen..dus ga mijn laptop pakken om te kijken of ik ook op de rest kan inloggen..om alsnog wat te werken….

    Meiden…doe het rustig aan….!!…

    Knuffels…

    Marjolijn
    ps..super dat de homeopathische middelen helpen bij je angststoornis…
    geef je ook wat rust in je kont…!!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 337)
Reageer op: Reactie #84895 in Babbelbox
Je informatie: