default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

  • Dit onderwerp bevat 336 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door kneusje.
15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 337)
  • Auteur
    Berichten
  • #84643 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi meisjes

    Hier ben ik weer even. (wat lief dat jullie aan ons dachten!!)

    Eugenie, heerlijk dat je dochter toch heeft kunnen dansne, dat zal haar zeker even opgepept hebben! En wat fijn dat haar eerste 2 stagedagen zo goed gingen. Ze moet zich gewoon niets aantrekken van die begeleidster, ze weet zelf wat ze waard is!

    Marjolijn, wat een zalige humor heb jij:lol: Je had zo inderdaad al een hele dag achter de rug! (je kunt altijd nog solliciteren bij de verkeerspolitie hoor, om het verkeer te regelen.
    Ze deden toch maar mooi wat je vroeg:) )
    En je ziet het: ook zonder verlichting kan het gezellig zij heB) Ik heb ook altijd bergen waxinelichtjes in huis en evenzoveel kaarsen, Ook heb ik altijd overal zaklantaarns liggen, heb ze zelfs in mijn jaszak en tassen zitten:laugh: (hoezo een tic????)

    Mijn dochter heeft toch echt de mexicaanse griep. Kreeg vanmorgen een mailtje van de leidingevende dat t ze goed moest uitzieken omdat het een nare griep is, en dat er kindjes van de Vlindertuin ziek waren en 2 van haar collega’s ook ziek naar huis waren gegaan gisteren.
    Dat mijn dochter gewoon dikke pech had nu. (voor haar collega’s vervelend, maar voor mijn dochter toch wel prettig omdat ze nu niet kunnen zeggen dat ze de enige is)
    Ik was voor mijn wekelijkse gesprek bij de huisarts, en toen zei hij dat ze echt de mexicaanse griep had, en voorzichtig moest zijn omdat ze toch al geen goede gezondheid heeft. Hij was helemaal niet blij dat ze vrijdag naar werk was gegaan, maar snapte haar angst wel.
    Maar ach, ze was al snel weer thuis omdat het toch niet ging.

    Toen bespraken we de uitslagen van mijn ega. Dat zijn b12 niet echt hoog was wist ik al, en zijn folium was veel te laag. Maar gisteren de rest van de uitslag, en blijkt zijn glucose te hoog te zijn. Nuchter geprikt 9.4 (ref waarde 3.5 /5.5 ) Huisarts zei, veel te hoog en zijn homocysteine is ook veel te hoog. Hij moet morgen weer naar het lab om glucose te prikken, Want het moet 2 x boven de 7 komen voordat ze de diagni=ose suikerziekte geven. En dan zit hij in een behoorlijke gevarenzone zie hij, qua hart en bloedvaten. En dan moet hij wel komen zei de ha. Plus dat hij dan een medische indicatie krijgt voor de griepprikken. Hij moest laten prikken omdat hij zo moe is en telkens in slaap valt. Hij heeft veel pijn in zijn handen en polsen. (en zet de suiker in de koelkast:woohoo: Vergeet ontzettend veel, en hij is pas 56 hoor. Ik heb begrepen van anderen dat suikerziekte ook moeheid kan geven.
    Al met al blijf ik in een situatie dat ik me telkens beroerd voel.:blush: Dan overvalt de onrust me zo, en de angstgevoelens. Met pijn op mijn borst en in mijn schouder. Ik wil ze zo graag gezond zien, (maar ja, zij mij ook he)
    Ik mag gelukkig oxazepam nemen wanneer ik dat nodig acht.

    Ik heb mijn dochter al een week niet gezien, omdat ze niet in mijn buurt mag komen.. Ik moet so wie so uit de buurt blijven van mensen die ziek zijn, koorts hebben, zei mijn huisarts. (tja, maar als mijn ega ziek is kan ik hem toch moeilijk in de schuur laten he;)
    Gelukkig heeft mijn ha me vandaag de griepprik gegeven, heb ik die alvast gehad. Over 14 dagen dan de eerste mex griepprik.

    Eugenie, ik hoop dat de leegloop snel stopt!! (ben toch wel blij dat ik er al 7 jaar vanaf bent! Ik was 50 toen ik in de overgang was)

    Welterusten hoor meisjes (ha ha, het is maar goed dat ik terug lees, want het stond weer allemaal door elkaar, al zal ik misschien nog wat over het hoodf gezien hebben:)

    Knuffels voor jullie van mij

    #84655 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet,

    Laat je dochter goed uitzieken, want vooral met haar gezondheid moet ze nu niet even spotten…en nu weten ze ook dat ze echt…is ze normaal ook..maar goed..echt echt ziek is…

    en nu ook al je man ziek…klinkt ook niet allemaal goed…hopelijk kunnen ze het allemaal goed op een rijtje zetten zodat hij snel goed ingesteld is en zich weer beter voelt..

    en probeer het een beetje van je af te zetten..ook goed voor jouw gezondheid…het is nu in goede handen…dus het is voor jullie gewoon afwachten…

    Hier ook kaarsen en van alles zoals zaklampen direct in grijp afstand…
    ook in mijn tas zit een mini-zaklamp….altijd handig..voor je weet maar nooit..

    Vandaag best een saaie dag gehad…geen rare dingen…alles deed het…en ging vanzelf…whahahhahah…

    Morgen nog een half dagje en dan zit de week er weer op…gaat steeds sneller lijkt het wel…

    Gisteravond toch te laat naar bed gegaan..maar wilde even naar grenzeloos verliefd kijken..en het was zo’n leuk stel….dat ik echt tot het eind moest kijken…
    dus ik was na 11 uur pas in mijn bedje..en ja hoor..de wekker gewoon uitgedrukt en omgedraaid he…dus om half 7 werd ik pas wakker…hihihi..maar door 1 bakkie koffie minder te drinken..en wat sneller de badkamer in te schieten was ik maar een half uurtje later dan normaal…dus toch een half uur ingelopen…whahhahahha..

    Nou meiden….Beterschap aan de meiden….

    en dikke knuffels van mijn bullekids..

    #84657 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi Marjolijn

    Ja, ze ziekt ook goed uit nu. ze hoopt wel volgende week woensdag te beginnen. Huisarts wil dat ze echt voorzichtig doet. En maandag is de drukste dag met veel baby”s, dus op die dag nog maar even niet. (kan ze de griepprik gaan halen want ze moest eerst koortsvrij zijn voordat ze die kreeg, zei de ha) Dinsdags werkt ze nooit dus is woensdag weer de dag dat ze begint, als alles goed verloopt.

    Ja,mijn ega heeft vanmorgen vroeg weer laten prikken, morgen haal ik even een copietje en dan zal de ha hem wel snel willen zien, anders drong hij niet aan op vandaag bloedprikken. Ik maak wel gelijk een afspraak voor maandag, dan werkt hij niet.
    Hij heeft een ouwe lullendag op maandag:lol: (erg he, maar zo noemen ze het in de schoolvolksmond)
    Zal niet meevallen voor mijn mannetje, hij zal toch echt op zijn snoepgewoontes moeten letten:woohoo: Alcohol is geen punt, hij drinkt niet, behalve bitter lemmon:)
    Zijn cholestorol was goed, maar dat mag ook wel hij heeft al jaren simvastatine omdat zij cholestorol veel te hoog was.

    Ha ha, ja, dat klinkt zeker saai zeg, in verhouding met gisteren! (dat las als een spannend verhaal:laugh: )
    Grenzeloos verliefd?? Ik zal het wel eens gezien hebben, maar kan het even niet voor me halen:dry: Ik heb gewoon muziek geluisterd en naar een detective serie gekeken.
    Maar ik kijk ook graag naar een echte leuke lieve film (zoals enchanted, echt ontspannend zonder een greintje narigheid er in) En een leuke lachfilm, ik heb gemerkt dat je je daarna een stuk beter voelt;) :cheer: Dus al die beweringen over lachtherapieen zijn niet eens zo gek!
    Wat een heerlijkheid die foto’s zo van jouw bullen!! Ik ga ze steeds liever vinden!
    Alsof ik ze al heel lang ken!
    Ja he, de weken lijken steeds sneller te gaan, dat gevoel heb ik nu ook zo! En waar dat nu aan ligt…. zou het niet weten want de tijd gaat echt niet sneller:laugh:

    Gefeliciteerd met je tante, die is toch vandaag jarig? En gelukkig al uit het ziekenhuis!

    Eugenie, is deze stagedag van je dochter ook goed gegaan? Want ze moet toch telkens nog opboksen tegen de begeleidster begreep ik, Ik hoop zo dat het eindelijk eens beter kan gaan voor haar! Iets wat je zo graag wilt en dan die tegenwerking en fouten!
    Over een paar jaar kan ze hopelijk zeggen: ik ben er, en dat op eigen kracht. En dan mag ze trots zijn, (wat ze nu al mag zijn!!!)
    Lukt het met jou, is je (ja, hoe gaan we dat nu noemen he:) maandelijkse stonde al voorbij? :laugh: het lijkt wel zo’n middeleeuwse zin! Wie weet, ik zeg altijd: ik ben vroeger kat geweest:woohoo: (omdat ik vaak blaas, en dan vraagt mijn ege wat er is, en dan is dat mijn antwoord;)

    Knuffel voor allebei, en voor jouw lieverds, Marjolijn!

    #84659 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Tja…als je man graag snoept dan valt het niet mee…
    Hier ook geen drinkers hoor..de enige die wel eens wat drinkt ben ik…
    zomers een rosebiertje..en soms een wijntje bij een heerlijk etentje buiten de deur…
    gewoon voor het lekkere…maar kan er makkelijk buiten..gelukkig maar..hihih..

    die uitdrukking ken ik niet van dat je vroeger de kat was..hihih..
    weet nog wel in mijn jeugd dat er werd gezegd dat opoe op bezoek was…whahhahah…
    alles in het geheimzinnige….tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik ongesteld ben…niets meer en niets minder..weten ze gelijk waar ze aan toe zijn..whahhahah…valt wel mee…heb daar niet zo’n last van…

    Grenzeloos verliefd gaat over nederlanders die hun grote liefde in het buitenland vinden…
    en dan hun hele hebben en houden hier op geven om hun geliefde te volgen…
    je heb vrouwen die naar afrika zijn gegaan…of naar egypte of naar spanje, mexico..noem maar op…en dat komt iedere woensdag om half 10 op NET 5, volgende week de laatste uitzending voorlopig..met het vervolg van de stellen die al op tv zijn geweest hoe het nu met ze gaat…
    normaal ben ik niet zo voor die real life programma’s…maar dit trekt mij wel…
    dingen waar ze mee te maken hebben..verschil in geloof, cultuur en andere gebruiken waar ze tegen aan lopen…

    Mijn tante is pas zondag jarig hoor..heb vandaag haar kaart opgestuurd..zodat hij op tijd binnen is.

    Weet niet of ik nog langs gaat want ze woont niet in Rotterdam vandaar.
    even kijken hoe ik mij voel en of ik puf heb…moet natuurlijk wel daarheen rijden..en ook weer terug…mijn man heeft helaas geen rijbewijs..en gelukkig maar niet..want die zou gek worden van het verkeer in Rotterdam en omstreken…whahahhaha..

    Ik ga hier wat licht aansteken…want het begint al aardig donker te worden…

    Dikke knuffels…

    #84661 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    :laugh: :laugh: Ik bedoel met ik ben vroeger kat geweest niet dat ik menstruatie of dat zo noemde had hoor:woohoo: Ha ha, nee, ik bedoelde dat de zin, maandelijkse stonde ouderwets is en middeleeuws lijkt. En met wie weet bedoel ik dat ik misschien wel uit de middeleeuwen kom:dry: (tjonge, bgrijp ik mezelf nog wel?:laugh: :S )

    Ik blaas als ik moe ben, je kent dat misschien wel, zoiets als pffffff. En omdat mijn ega altijd vraagt wat er is, zeg ik: ik blaas omdat ik vroeger kat ben geweest. (in een vorig leven:woohoo: ) hij zegt dan meestal, allleen vroeger???????
    Snap je het nog Marjolijn?

    Ps. Als je er een keer tijd voor hebt, zou je dan willen mailen hoe ik foto’s neer kan zetten?
    Ik wil het nog steeds proberen.
    Gos wat maken die diertjes van jou me toch altijd weer blij. Ze zijn zo aandoenlijk!

    Ik stuur je gewoon even een onzinmailtje, dan heb je gelijk mijn mailadres.

    Have a nice evening.

    #84662 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    jahh..ik snap hem nog wel hoor…whahahhahha…:woohoo:
    en stuur maar gerust een mailtje…ik geef je wel uitleg van hoe en wat…

    Ze zijn ook erg aandoenlijk..ze hebben zo hun eigen ding …en toch net zo knuffelig en hartverwarmend….soms schieten we hier spontaan in de lach als ze weer wat doen…
    tis net de comedy capers…tv is overbodig eigenlijk…hiihi..we hebben onze eigen bullensoap hier….

    hier wat voorbeelden…:woohoo: :laugh:

    Dit zijn niet mijn eigen bullen hieronder..maar wel zelf gefabriceerd..

    en soms heb je hele mooie plaatjes…links is onze Quinta die nog jong was..samen met de moeder van onze Wendy…

    #84666 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Hoi allebei, net jullie epistels gelezen en zit hier alweer te grinniken achter mijn PC.
    Mijn man wordt steeds nieuwsgieriger naar jullie omdat hij mij hoort lachen…:lol:

    Allereerst Margreet ben ik behoorlijk geschrokken van jouw verhaal over je dochter en man, wat een ellende krijg jij toch op je dak, heel erg verdrietig.
    Mensen zoals jij hebben nog veel harder geestelijke rust nodig maar je krijgt maar geen rust zo.
    En ik begrijp zo wat je bedoeld met dat je blij bent dat haar collega’s ook de mex griep hebben….:dry: natuurlijk gun je het ze niet maar wordt er eens niet scheef naar jouw dochter gekeken……zo herkenbaar…..
    Dubbel naar dat je haar niet kan knuffelen en helpen, belt ze wel vaak zodat je haar in de gaten kan houden?

    En dan nog zorgen om je man erbij…….ik vond het verhaal toen al niet goed klinken en had een wat wij in de spoeddienst een “Niet pluisgevoel” noemen.
    Als ik zowel je dochter als je man aan de lijn had gehad had ik beide gelijk laten komen om onderzocht te worden….:woohoo: ze hadden allebei klachten waardoor bij mij de alarmbellen gingen rinkelen en ik ben blij dat het bij je dochter duidelijk is wat er aan de hand is en je man nu verder nagekeken wordt.
    Krijgt je dochter trouwens iets van Tamiflu of zo?
    Als ze er ernstige diarree bij krijgt moet ze gelijk de huisarts bellen hoor…..ze kan heel snel uitdrogen door de koorts en de keelpijn in combinatie met diarree….
    Ook zelf bellen als ze suf wordt…is ook een slecht teken….
    Ik hoop met heel mijn hart dat ze woensdag weer opgeknapt is en kan gaan werken….dat zou zo fijn voor haar zijn.
    Hou ons aub op de hoogte als je wilt……..:kiss:

    Marjolijn, ik lag gister ook laat in bed vanwege hetzelfde programma…haha
    Ik kijk het maar af en toe want sommige meiden vindt ik soms toch wel erg naïef, ook al ben je verliefd…sommige dingen gaan gewoon niet lukken als je leefomstandigheden zo verschillend zijn…….maar misschien ben ik wel een voorzichtig oud wijf geworden….haha…
    Ik zou voor niemand in en hutje in Afrika gaan zitten zonder stromend water en WC en samenwonend met mijn schoonmoeder..:woohoo:
    Die twee van gister waren wel super gewaagd aan elkaar, hij droeg haar op ahnden en zij wist heel goed wat ze wel en niet wilde….
    Ik heb samen met mijn dochter gekeken en we vonden die jongen toch ook wel errug…de moeite waard, knap en lief…wat wil je nog meer?:blush: hahaha…
    Bovendien is Spanje niet zo heel anders dan Nederland maar wel lekker warm….hmmmmmm
    Als ik nu naar buiten kijk snap ik het helemaal, wat een ongezellig weer!:silly:

    Wat mijn maandelijkse stonde betreft…het gaat al een beetje minder hard…hihi…maar het lucht zo op als je de pakken maandverband weer uit zicht kan zetten…..:P
    Ik praat er ook gewoon over als dat nodig is, de helft van de wereldpopulatie is vrouw dus het is voor mijn mannen ook heel belagrijk te weten wat het is en hoe je je er soms bij kunt voelen.:blink:
    Een goede man met begrip komt niet uit de lucht vallen….het hoort bij de opvoeding om begrip te kweken bij zonen zodat ze er niet meer zo lacherig over doen…
    We gaan er niet dood van maar het is niet leuk en ik denk dat als mannen iedere maand ongesteld zouden worden heel wat meer pijnstillers en prikpillen ed voorgeschreven zouden worden….
    Dan zouden ze niet bij een discussie durven roepen dat het vast wel weer die tijd van de maand is…grrrrr.
    Dat is hier thuis gelukkig nooit geroepen en zo hoort het ook.
    Erg dat sommige vrouwen nog als vies worden beschouwd als ze ongesteld zijn….wat ben ik dan blij hier te wonen!

    Nou lieverds, het is alweer bijna vrijdag en het weekend staat alweer voor de deur..ongelooflijk…hoe snel alles gaat.
    Mijn dochter heeft er weer een derde dag opzitten (vwij tellen iedere goede dag, ze moet er nog 95…en de inhaaldagen) en hoewel de begeleidster naar blijft doen probeert ze daar niet naar te luisteren en gewoon hard te werken….ik hoop dat ze die houding volhoudt.
    Vandaag heeft ze wel bij kijkoperaties mogen kijken en de anaesthesist had veel humor en liet haar alles zien……bij dat team voelde ze zich geaccepteerd en dat wat zó prettig:ohmy:
    Dat geeft hoop…
    Nu jouw dochter nog Margreet…..ik duim heeeeeeeeel hard voor haar en jou.

    Rust allebei lekker uit en Marjolijn, vanmorgen stonden er weer lange files…had jij niet even langs kunnen gaan om een handje te helpen….:laugh: ? hahaha.
    Bedankt weer voor jullie leuke en lieve hartverhalen en tot gauw.

    Kus, Eugenie

    #84667 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Eugenie,

    ja..het was een leuk stel he..en hij was inderdaad.:woohoo: ..mmmm..whahhaha..en liet ook niet het kaas van zijn brood af eten bij zijn vader…zat te genieten!!..heerlijk…

    Inderdaad als je soms ziet hoe sommige gaan wonen..dacht ik nou..dan moet het wel heel veel rose bril zijn hoor..whahhahah…in die bouwvallen en hutjes..pure armoede …onhygienische toestanden en zo…:S

    maar moet zeggen dat ik toch wel leuke stellen voorbij heb zien komen…en soms dacht jeetje..waar begin je aan…

    ach..die pakken maandverband heb ik altijd wel in zicht…is het niet de wc dan wel toilet..maar tegenwoordig heb ik ook tena-lady’s erbij…oftewel…ik plas geregeld in mijn broek als ik te hard kuch….whahhahhah..een echt zeikwijf zeg maar…:P

    het is verergert met de laatste operatie …ik lag in het ziekenhuis met een katheder…maar op de een of andere manier voerde niet af…en ik had toch een zere blaas..alsof hij op klappen stond…en ik vroeg aan die broeder, ik moet vreselijk plassen..kan dat ding er niet uit…want het verlicht mij totaal niet…ik kon niet in slaap komen ervan..op een gegeven moment ging hij kijken hoe het daarmee zat..hij zei dat het gewoon goed was….en terwijl hij aan mijn katheder zat kon ik het niet meer houden…een deel ging op het bed….daarna pakte hij gelijk de steek…en haalde de katheder eruit…en toen mocht ik plassen..wow..wat een sensatie zeg…ik plaste er 1 liter uit…dat was nog niet alles..met een speciaal apperaatje werd gecheckt of mijn blaas leeg was…een soort echo…en die zag nog een halve liter in mijn blaas zitten…
    ik moest tussen toen en een half uur dat halve litertje kwijt zien te raken…anders kreeg ik weer de katheder…ik zei…geef mij maar een po-stoel…want liggend gaat dat echt niet lukken…en ja hoor..binnen het halve uur nog een halve liter…
    dus wel geteld…0,5 plus 1 plus toch wel 0,5 via het bed…denk dat ik aan een kleine 2 liter urine zat wat ik eruit gegooid had….en dan zeggen dat het wel mee viel…whahhahah…

    in begin voelde ik totaal geen druk…dus ik gewoon geregeld naar het toilet om het weer aan te leren en voelen…gelukkig is dat weer goed gekomen…maar als ik nu moet lachen..of moet hoesten…dan geheid dat ik in mijn broek plas…

    zal ook wel een teken van ouderdom zijn..whahhahha…maar goed..het euvel is er..en sindsdien heb ik twee soorten verband staan…het ene voor het levensvocht..en het andere voor het afvalwater…

    ik had mij verslapen Eugenie..anders had ik wel even het verkeer geregeld….daar draai ik mijn hand niet voor om….whahhahhaha…

    Nou meiden…ik ga zo afsluiten…morgen laatste dagje…en dan weer WEEKEND!!…

    Dikke knuffels….

    Marjolijn

    #84676 Reageer
    kneusje
    Gast

    🙂 Hoi Marjolijn,

    wat een ellende met die katheter, hoevaak ik al niet tijdens lessen heb aangedrongen op luisteren naar patiënten.
    Die zijn cum laude afgestudeerd op hun eigen lichaam, er is niemnad die hun iegen lichaam beter kent dan de patiënt en als die zegt dat er iets niet klopt of goed is MOET:angry: je luisteren en van die informatie uitgaan.
    Pas als je 100% zeker bent (gecontroleerd, niet aannemen) dat het gevoel niet klopt met de werkelijkheid kun je iemand geruststellen.
    Veel artsen nemen niet de moeite het gevoel van een patiënt serieus te nemen en daardoor lijden veel mensen onnodig en hebben we 3000 onnodige doden per jaar….:S

    Zelf heb ik ook heel wat fouten meegemaakt en me steeds weer laten overhalen mijn gevoel te negeren en te doen wat de arts voorstelde…..:blink: tot nu toe had ik achteraf IEDERE KEER GELIJK…..:woohoo:
    Toch wil ik zo graag aardig gevonden worden dat ik moeite heb voor mezelf op te komen en tegen de artsen in te gaan…ik ben er wel mee bezig.
    Een nieuwe huisarts is het begin, geen opnames meer zonder hartbewaking is de tweede daad die ik gesteld heb.
    Nu volhouden…:blush:

    Die blaasklachten heb ik ook in lichte mate, bij hoesten/niezen of als ik nodig moet maar maar heel soms, kan soms maanden wegblijven en dan weer een week terug zijn…:blink:
    Voel me daardoor een oud vrouwtje en ben blij met inlegkruisjes…hahaha…
    Altijd safe gevoel….

    Mijn maandelijkse stonde hhhhhmmmmm begint af te nemen dus ik voel me wer een beetje mens en wil van het weekend genieten….
    Hoop dat we allemaal een beetje tot rust komen en een betere week ingaan…

    Knuffel allebei,
    Eugenie

    #84677 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Eugenie..

    Ik wil best aardig gevonden worden door mensen..maar ik ga dus echt niet mensen gelijk geven als dat zo is..zit niet in mijn aard…en geloof mij..mensen vinden dat in begin vreemd..maar waarderen het toch meer..en die het niet doen..daar heb ik niets mee…
    whahahhahha…
    Ben echt het type wat geen blad voor de mond neemt om het maar zo uit te drukken..

    Ze weten in ieder geval wat ze aan mij hebben…bij mensen die om de pot heen draaien weet je het nooit..en daar word ik altijd een beetje krankjorum van …

    Ja..luisteren en het opnemen dat is heel belangrijk…daar schort het wel eens aan in het medische gebeuren…

    Ergens was ik wel blij dat die katheter niet mee werkte…want ik was er toen gelijk vanaf…whahhaha..

    Vrijdags geopereerd..en zaterdagavond gebeurde dat…dus ik was er heel snel vanaf..en liep zondag al in het rond na mijn hartoperatie…en anders ben je toch aan het bed gekluisterd he…

    Heerlijk weekend nu…gistermiddag kon ik echt niet de slaap vatten ondanks dat ik heel moe was….vroeg in de avond nog een poging gedaan…en ben toen maar lekker gaan bankhangen…en toen ik dacht..volgens mij begin ik in te storten ben ik mijn bed ingedoken…en viel vrijwel direct in slaap..en ben nu net een half uurtje wakker…

    Meiden..geniet lekker van het weekend..probeer een beetje te relaxen…
    ik ga het ook doen!!..

    #84680 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Goede middag meisjes

    Marjolijn, ik snap wat je bedoelt met: ik hoef niet aardig gevonden te worden, ik heb alleen in de loop van de jaren geleerd en ervaren, dat als je iets zegt wat niet aardig gevonden zal worden, het dan erg veel uitmaakt hóé je het zegt! Maar ik denk ook dat er verschil in zit met hoe of wat je gaat zeggen, en in welke context en om welke reden!

    Zo te lezen heb je lekker geslapen! Kun je wat slaap naar mij toe sturen????
    Gisternacht was ik vóór half 2 al wakker, en ik ga al expres laat naar bed! Dus ik had gisteren een slechte dag, voelde me belabberd en erg onrustig. Vannacht ietsje beter geslapen, telkens wakker en telkens weer in slaap vallen. Maar met elk beetje ben ik blij.

    En ik ben net zo’n portier hier, de kat wil om de haverklap naar buiten, en dan sta ik maar weer bij de deur (nee ik wil geen kattenluik:laugh: ) Maar s’avonds mag Pica niet meer naar buiten, anders heb ik geen rustige avond, en al helemaal geen rustige nacht!
    Een keer kwam hij pas om half 11 thuis, nadat ik herhaaldelijk met het etensbordje gerammeld had. Mijn ega was al de wijk in om te zoeken:dry: Toen hij binnenkwam heb ik hem eerst flink geknuffeld (de kat dan he:lol: :woohoo: ) En zei dta hij de volgende dag voor donker binnen moest zijn:lol: Maar pech voor Pica, hij mocht na het eten niet meer naar buiten. (is hij aan gewend nu hoor)
    Het is zo’n heerlijk beest, geniet elke keer weer van hem, ook vanmorgen, staat hij hevig te miauwen voor de hond, zo van, help, hij belaagt me! Maar staat het ondertussen zelf uit te lokken, heerlijk!! (en ik lig dan in een deuk, mmm wat moet ik me eigenkijk bij die deuk voorstellen?:lol: )

    Vandaag een rustig dagje, De jongste heb ik gisteren voor het eerst sinds anderhalve week even gezien. Die is goed bij me uit de buurt gebleven vanwege de mex griep. Maar ze is nog lang niet fit en blijft lekker in haar eigen home. De oudste was ook ziek, maar gisteren koortsvrij (geen mexgriep, want ze had niet die sympthomen) Maar blijft ook thuis met haar gezinnetje.
    Dus mijn ega en ik gaan vandaag chinezen (mmmmm) Omdat ik vrijdag een redelijke dag had, wilde ik vrijdag, maar mijn ega was erg moe, die wilde liever zaterdag. (kan ik inkomen, hij had de hele dag gewerkt) Maar ja, gisteren had ik geen goede dag, dus ook niet uit eten. Vandaag gaat het een stukje beter, en geen kinderen vandaag, dus de oude lui gaan vanavond uit eten!:woohoo:

    Morgen gaat mijn man naar de huisarts, de uitslag bespreken van zijn bloed.

    Zijn glucose was 7.4 nuchter, (vorige week 9.4) Maar nog te hoog volgens a. Zijn homocysteine was 21,2, te hoog, zei de ha, en zijn vitamine D was te laag. (net als zijn folium, en zijn b12 was net aan, dus ook niet echt goed, zei de ha.)
    Ik denk dat we allemaal maar eens over gebakken moeten worden. Wie weet wat er dan uitkomt:lol:
    Hij zal morgen wel de griepprik krijgen, want daar kimt hij nu voor in aanmerking.
    Nou, wie weet, hij heeft elk jaar flink de griep, zou het dan misschien nu aan onze deur voorbij gaan?)
    Schandalig he, ik zit nog in mijn pyama, maar het is echt een lui dagje voor mij:laugh:

    Eugenie, lekker zeg, dat jouw dochter zich happy voelde omdat ze zich opgenomen voelde door het ok team! En laat haar er boven staan hoor, het mag niet van één begeleidster afhangen!

    Een heel fijne verdere dag nog hoor

    [url=http://www.funpagina.eu][/url]

    (deze lijkt op Pica, is gewoon een krabbelplaatje van hyve, mijn schoonzoon gaat me wel helpen bij de foto’s maar die zie ik dus vandaag niet, ha ha)

    Knuffels voor jullie van mij

    #84681 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Goedemiddag meiden….

    hier weer heerlijk geslapen..om half 11 mijn bed in..en om kwart voor 8 eruit…dat doet een mens goed …kan het mij voorstellen Margreet dat je gek word van dat niet slapen…
    vroeger had ik genoeg aan 5/6 uur..maar dat red ik tegenwoordig niet meer..moet nu echt aan de 8 uur zitten..anders ben ik helemaal gaar..en komt er weinig zinnigs uit mijn handen…

    en dat vroeger was maar een paar jaar geleden hoor..dus ken je nagaan…

    wij zijn hier ook portier hoor ..van de honden en onze ene kat Bandit die wel naar buiten mag..hij word altijd naar binnen gefloten…hihihi..hij luistert vaak beter dan de honden..whahhahah…

    Jouw Pica lijkt wel wat op onze Dolly…

    Gaat lekker met al die griepgevallen in de familie…

    Maar je kan nu wel lekker genieten van je etentje!!..

    maar ik zie dat je op hyves zit??…ik zit daar ook op…
    zoek mij maar op bulldogsrotterdam

    Ik ga hier eventjes zo eten..mijn man heeft belegde stokbroodjes in de oven liggen..
    dus dat word zo heerlijk genieten bij een dvd van Stargate…

    Dikke knuffels…en geniet van het eten Margreet…

    #84727 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hoi meisjes

    Ja hoor Marjolijn, ik heb zondag heerlijk gegeten!! Lekker even ontspannend was dat.
    Verder gaat het deze week niet denderend. Ik denk dat alle dingen van de afgelopen tijd me te veel werden. Gelukkig herkende ik het van vorig jaar, toen ben ik bijna gestikt, de witte chocolade bleek de boosdoener. Er bleef iets in mijn keel zitten . (dus niet verslikken want de chocola had ik op, maar de stof die erin zat veroorzaakte een soort allergie) Het was vreselijk eng. En daarna ben ik in een angsttoestand geraakt. Durfde niet meer te eten, heb lang op activia en eierkoeken geleefd omdat ik dat altijd al at was dat vertrouwd voor mij.

    Toen het te erg werd naar de huisarts en die schreef paroxetine voor, oxazepam had ik al in huis. En wekelijks naar hem toe om te praten. Ook naar een psychologe om over mijn eetangst te praten, nou, ik kon zelf met oplossingen komen, was zelf mijn eigen psychologe dus, en ik kon maar eens in de 3 weken, (ze zat maar eens in de 3 weken in het gezondheidscentrum) Dus daar ben ik snel mee gestopt. Ik deed al zelf veel aan ontspanningstechnieken en ging wel naar een ontspannningstherapeute.

    Nu merkte ik helaas dat de angst die me overviel nadat ik te horen kreeg in juni, dat er iets met mijn hart was, erger werd.
    Angst maakt een mens ziek. Ik werd even voor alles bang! Bang voor de mexgriep, bang voor de mex griepprik, bang voor allerlei ziektes.

    En daar de maagpijn die ik heb ook geen goed aan.
    Dinsdag alleen maar tranen in bed. Dus woensdag alles vertelt aan mijn ha. Alles is me dus even te veel geworden blijkt nu.
    Ik heb toch weer paroxetine voorgeschreven gekregen, een half tabletje per dag om mee te beginnen. (lage dosering omdat ik al zoveel medicatie voor mijn hart enzo heb) Gelukkig heb ik al omeprazol, anders had ik dat nu zéker moeten krijgen als maagbeschermer.

    Volgende week weer terug naar de ha (moest ik toch al elke week dat scheelt;) )

    Maar het gaat goed komen hoor, zo moet ik het bekijken,

    Mijn dochter is gisteren een halve dag gaan werken, erg moe, maar ze haalde het:)
    Morgen ook een halve dag, en dan volgende week toch weer 3 hele dagen. Ze was niet de enige die ziek was hoor, op haar werk;)

    Echtgenoot moet maandag naar de praktijkondersteuner van de ha, en naar de dietiste voor advies. Heeft de griepprik gekregen krijgt over 14 dagen de mexprik.

    Marjolijn, lekker gewerkt vandaag? Hoe gaat het, en met de bullen? (was zo leuk om eet smakelijk te zien op mijn hyve van Moby:laugh: en gezellig!!)
    Geen verkeer hoeven regelen? Bergjes weggewerkt?

    Eugenie, hoe gaat het bij jullie? Met jou, en met de stage van je dochter? Je bent zo stil?
    Ik hoop niet dat dat komt omdat er iets is of dat er zieken zijn.

    Als jullie een kijkje kinden nemne bij mij, dan zagen jullie nu hond en kat vechten (spelen dan he;) ) Is zo leuk om te zien en te horen, vooral als Pica zo hard miauwt, dan is Lexia te dichtbij vindt hij:)

    Voor allebei een fijne avond, en knuffels van mij

    #84728 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Hoi Margreet..

    Fijn dat je etentje zo heerlijk bevallen is..
    Balen dat je weer die angsten heb…maar niet zo gek als je bedenkt wat er allemaal om je heen gebeurd…Hopelijk blijf je een beetje van alle ellende verschoont…

    nou..dinsdag bergen verzet..ondanks dat merendeel van de mensen niet in het systeem konden komen…hiihi..ik dus wel…maar woensdag was het weer zo’n rare dag…alles regelen en maar half verder komen omdat er mensen ineens vrij zijn…
    Vandaag wat later omdat ik eerst moest bloedprikken…op een gegeven moment zit ik achter mijn pc..ik denk…krijg geen netwerk te zien..nee he…
    ja hoor..lag alles eruit…foutje KPN…dus weer een hele tijd zitten wachten tot je weer verder kan…en als je dan al later ben en nog zo’n tegenvaller, schiet het weer niet op..
    Hopelijk doet morgen het alles en kan ik mijn klus afmaken..want vier ordners op je bureau is toch wel een zooitje..maar ja..alles ligt nu kijkklaar zeg maar…dus moet maar eventjes zo..:woohoo:

    Maandag was ik ook nog de fysio vergeten..wat nooit gebeurd..whahhaha..zit ik thuis..word ik gebeld…goh..bekend nummer denk ik….en terwijl ik hallo zeg, schiet mij ineens door mijn hoofd dat ik naar de fysio had gemoeten..whahhaha..
    de fysio vond het al zo vreemd..ik ben nooit te laat…dus gelijk maar een afspraak voor volgende week gemaakt..

    ook nog de HA gebeld..ivm de mextex griepprik…ik vroeg waarom ik helemaal geen oproep heb gehad…..zegt dat meisje…valt u in de risicogroep dan??..ik zeg ja..met hartoperatie’s en hartfalen lijk mij dat wel…
    kijkt ze in mijn dossier…hypertensie zegt ze..ik zeg..wat??..wat is dat…doe even mijzelf dom voor…anders valt het zo op he…
    ze zegt u heeft hoge bloeddruk…
    ik zeg nee hoor..ik krijg medicatie voor mijn hart waardoor mijn hart minder hard hoeft te werken..en ja..dat verlaagt mijn bloeddruk..maar dat is niet de reden waarom ik de medicatie heb…

    zegt ze even later..heeft u gebeld voor de griepprik!!!!!?!?!??!?!??!
    Ik zei: waar bel ik nu voor dan??:P

    Geloof dat ik even gek werd….
    maar goed…ik heb nu de briefjes klaar liggen om 21 november en 12 november de mextex prik te halen..
    De griepprik doe ik nooit…maar goed…daarom mag ik nog wel een uitnodiging krijgen toch???

    Ik zal zo eens kijken op je hyves…..je hoort nog van mij..hihihi..

    oh ja…we gaan volgend jaar heerlijk twee weken naar frankrijk-Vogezen…
    vandaag een huisje gereserveerd…verheug mij er enorm op…
    kan ik er weer twee jaar op teren…

    dikke knuffels meiden!!

    #84729 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    😆 :woohoo: Het is bij jou ook nooit saai he Marjolijn! En je schrijft het zo lekker aanschouwelijk ook, gezellig om te lezen:)
    Hopelijk kun je morgen je ordners ‘afmaken” lijkt het een minder zooitje! (zal toch zeker wel meevallen he;) )

    En dan nog vergeten dat je naar fysio moest:silly: gaat lekker bij jou he;) Vergeet je dan niet dat je volgende week moet, anders zal ik het wel elke dag zeggen tegen je:cheer:

    Had je niet gelijk op je b12 kunnen laten prikken;) Je ging nu toch.

    Wat een slimme ass zeg, bij je ha! Maar staat het niet goed in de computer dan? Je zou toch denken dat er staat waarvoor je medicijnen krijgt. Hypertensie!!! Het is nogal een verschil met een hartoperatie. Waar zat dat mind met haar gedachten dat ze daarna nog eens vroeg of je voor de griepprik belde?:woohoo:

    En je bedoelt vast 12 december ipv 12 november:) (voor de 2de mex prik)

    Oooooh lekker Marjolijn, 2 weken naar Frankrijk, naar de vogezen! Het lijkt me daar zo mooi! Je hebt iets om naar uit te kijken nu he!! (maar wie zorgt er dan voor alle bullen en katten? Ik veronderstel niet dat de hele veestapel meegaat?:dry: )

    Ik ga zo eens naar muziek luisteren, efkens plat, tikje dizzy nu.

    Welterusten voor straks hoor.

    Knuffels Margreet

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 337)
Reageer op: Reactie #84766 in Babbelbox
Je informatie: