default-header

Autorijden na katherisatie

Home Forums De jongere hartpatiënt Autorijden na katherisatie

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #90374 Reageer

    Ik spreek bij deze met ‘animal’ af dat wij niet meer reageren op elkaars posts. We zullen het nooit eens worden.

    Nog een fijne dag allemaal.

    Groeten,

    Ditendat

    #90373 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Ik blijf natuurlijk gewoon reageren als altijd.
    Ik reageer op vragen waar ik wat van af weet of waar ik ervaring mee heb.
    Op een forum mag iedereen zijn mening geven of vragen stellen en beantwoorden ,mits je de forum regels maar in acht neemt en fatsoendelijk blijft.

    Ik zou zeggen ,zoek eens uit wat een forum eigenlijk is ,en lees de regels eens door.
    Ook kan ik je adviseren een cursus begrijpend lezen te gaan volgen ,dan hoef je niet zo agressief te reageren op antwoorden van andere waar je denkt dat je aangevallen word.

    #90375 Reageer

    Doe wat je wilt. Ik mag je niet en laat mij met rust.

    Gegroet,

    Ditendat

    #90376 Reageer

    Forum regels? Daar heb jij je net zo goed aan te houden als ik.

    Ik kan je nu wel helemaal verrot schelden maar je blijft een chagrijnige oude man.

    Zoek het maar uit en laat mij!

    Groeten!

    #90377 Reageer
    Rossini
    Gast

    Dit is toch werkelijk niet te geloven! Natuurlijk mag Animal (en iedereen) overal op reageren. In mijn beleving heeft hij nergens de regels overtreden. Maar zoals jij opnieuw reageert….wederom respectloos. Snap je dat nou zelf niet? We hoeven toch niet allemaal met de neus dezelfde kant op te staan? Mocht je nog een keer je naam veranderen dan heb ik wel een suggestie voor je: ‘kortlontjeofzo’.

    Fijne dag.

    P.s hoe moeilijk kan het zijn om elkaar in zijn/haar waarde te laten. Een discussie moet toch gewoon zonder verwensingen e.d kunnen??

    #90378 Reageer
    Lotje
    Gast

    @ beetje van dit..enz
    Waarom zou je iemand “verrot” schelden?
    Waarom toch die agressie?
    Waarom een forum verzieken met vreselijke taal?
    Waarom……?….. :angry:

    #90379 Reageer

    Ik vind dit ook niet leuk. Ik wil gewoon niet meer met animal praten. Dat is alles. Ik probeer op dit forum iets bij te dragen en ik ben behoorlijk kritisch.

    Iedereen nog een fijne dag (ook ‘animal’).

    Groeten,

    Dit en dat

    #90380 Reageer
    Rossini
    Gast

    Er is niets mis mee als je kritisch bent maar blijf te allen tijde correct! Een andere mening kun je ook formuleren met: ‘ik zie het anders’ of ‘mijn ervaring is’. Dan laat je de ander in zijn/haar waarde.

    Ik hoop dat het gaat lukken.

    #90381 Reageer

    Klopt! Je hebt gelijk.

    Heb een goede dag.

    Groeten, Ditendat

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
Reageer op: Reactie #90379 in Autorijden na katherisatie
Je informatie: