default-header

Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

Home Forums Roken Staatsinquisitie opent jacht op rokers Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

#82505
Jan van Overveld
Deelnemer

Melanie schrijft:
[quote]In Roermond wordt het rookverbod gelukkig op grote schaal geschonden ! Het is weer druk en gezellig ![/quote]

Als ik mij weer opnieuw inlees in de rookproblematiek in deze staatsinquisitie-discussie valt het mij op dat mijn eerder opgeschreven betoog vanuit de kant van Hartgenoten.nl kennelijk niet geheel, of geheel niet, duidelijk is geweest.

Bovenstaande uitspraken raken ons diep in het hart. Dat is niet wat wij willen uitdrukken en, erger nog, verspreiden via onze community. Mensen die dergelijke acties ondersteunen kunnen wellicht beter hun gal spuien op andere, daarvoor in het leven geroepen, site’s. Dit past een hartgenoot in “hart en nieren” niet geheel, of in het geheel niet.

Voorts constateer ik, zonder namen te noemen, dat sommigen in deze opgelaaide discussie wederom meer op de man dan op de bal spelen. Uiteraard kan dat een consequentie van deelname aan fora zijn, maar het siert de speler(s) niet.

Jan van Overveld, voorzitter
Hartgenoten.nl
Stichting Hartpatiënten Nederland