default-header

vraag over pijn

Home Forums Algemeen vraag over pijn

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79504 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo all,

    Ik heb nog even een vraag.
    Ik heb 20-10-2010 mijn infarct gehad, hartstilstand 2 keer en een dissectie van de rca.
    alles geneest goed, zo leek het en ik kon de draad alweer aardig oppakken.
    Maar nu heb telkens last van pijn in mn rug en onder mn linkerborst. Ik ben hiermee alweer 2 keer opgenomen geweest er is een coronairen ctscan gemaakt en long ct scan en afgelopen week, de laatste keer dat ik opgenomen was een spect scan.(wat een elende is dat).
    Er komt telkens niks uit deze onderzoeken. Vanwege de dissectie die tijdens t dotteren is ontstaan durfen ze het niet echt aan om te catheteriseren en omdat de scans ook aangeven dat er rond het hart en de vaten niks aan de hand is.
    Mijn vraag is nu, is er iemand die dit herkent? Deze pijn? Graag wil ik dan ook weten wat het in dat geval is wat de pijn veroorzaakt?
    Er wordt nog wel verder onderzocht en binnenkort moet ik een echo van mn buikorganen laten maken. Maar meedenken kan nooit kwaad natuurlijk. En ik wil zo graag van deze pijn af. De laatste opname heeft me mijn baan gekost( ben uitzendkracht). En voor ik weer op zoek ga naar een andere baan wil ik dit gewoon graag uitgezocht hebben.

    #86609 Reageer
    Carotee
    Deelnemer

    hee dat herken ikook. Ik ben er lang voor behandeld bij de fysio. Ikheb geen infarct gehad, alleen een IVF en daardoor een hartstilstand.
    Mijn fysio zei dat het trauma pijn kan zijn, daar kom ik waarschijnlijk nooit meer vanaf.
    Ikheb ook constant pijn in mijn linker onderbeen. Ook niks te vinden.

    Ik ben benieuwd of er bij jou nog iets uitkomt.
    groet CAro

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: vraag over pijn
Je informatie: