default-header

wat zou dit kunnen zijn ? hartritmestoornis ? hartoverslag ?

Home Forums Algemeen wat zou dit kunnen zijn ? hartritmestoornis ? hartoverslag ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79564 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    ik heb af en toe een gevoel alsof me hart ff stil staat, alsof ie ff stopt met kloppen. tegeljikertijd kan ik dan ook geen adem halen en slikken. het duurt vijf seconden. ik zou niet weten wat dit kan zijn. komt dit iemand bekend voor ? dus alsof het lijkt dat je hart blijft hangen ?

    #86879 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik heb hier geen ervaring mee. Wel is gebleken dat hele vreemde gewaarwordingen op het gebied van de hartslag geen probleem bleken, bij mij tenminste. Of er nu wel of geen hartgenoten zijn die hier ervaring mee hebben, ik zou het zeker aan je cardioloog voorleggen. Ongerustheid op dit gebied helpt kan je er niet bij hebben.

    #86880 Reageer
    denise1984
    Deelnemer

    Wat ik zelf denk is dat het wel eens extra systolen kunnen zijn, ik sta verder niet meer onder behandeling van een cardioloog. Heb wel al 4 jaar een beta blokkers ( bisoprololfumaraat 5 mg ) wat heb jij trouwens een prachtige kat ( maine coone ? )

    #86884 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik moest wel even googelen op systolen. Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik moet ook bekennen dat ik niet graag over biologische processen lees. Het is toch maar goed dat onze harten weten hoe het moet en dat er na een systole een diastole moet komen.