- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 6 maanden geleden door Ankie.
- AuteurBerichten
- AuktjeGast
Wat een ontzettend treurig verhaal.
Ik wens je alle sterkte van de wereld.AuktjeGastWat een ontzettend treurig verhaal.
Ik wens je alle sterkte van de wereld.AuktjeGastWat een ontzettend treurig verhaal.
Ik wens je alle sterkte van de wereld.Ellis64DeelnemerVeel sterkte gewenst.
Ellis64DeelnemerVeel sterkte gewenst.
Ellis64DeelnemerVeel sterkte gewenst.
putter50Deelnemerhallo sonja
wat een verhaal zeg ik wens jullie veel sterkte en krachtputter50Deelnemerhallo sonja
wat een verhaal zeg ik wens jullie veel sterkte en krachtputter50Deelnemerhallo sonja
wat een verhaal zeg ik wens jullie veel sterkte en krachtAnneliese Wijers-BartenDeelnemerWat een verdrietig verhaal, je stelt je inderdaad in op een roze wolk, lekker tuttelen met je baby en in een klap is dat allemaal weg. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie kleine Sophie na deze zeer moeilijke start toch zal gaan herstellen.
Anneliese Wijers-BartenDeelnemerWat een verdrietig verhaal, je stelt je inderdaad in op een roze wolk, lekker tuttelen met je baby en in een klap is dat allemaal weg. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie kleine Sophie na deze zeer moeilijke start toch zal gaan herstellen.
Anneliese Wijers-BartenDeelnemerWat een verdrietig verhaal, je stelt je inderdaad in op een roze wolk, lekker tuttelen met je baby en in een klap is dat allemaal weg. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie kleine Sophie na deze zeer moeilijke start toch zal gaan herstellen.
evarosDeelnemerHeel veel sterkte gewenst voor jullie gezin :!:
En ik hoop dat het met het kleine meisje nog goed gaat komen en dat ze snel zal herstellen en weer bij jullie kan zijn. :wink:
En ik hoop dat het met het kleine meisje nog goed gaat komen en dat ze snel zal herstellen en weer bij jullie kan zijn. :wink:
- AuteurBerichten