default-header

Medewerkster sportcentrum redt leven hartpatiënt

Home Forums Defibrillator Medewerkster sportcentrum redt leven hartpatiënt

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #82342 Reageer
    Marly
    Gast

    Huh ik heb dat serieus gehad hoor haha 😛 ik heb dr zelfs een soort certificaat voor gekregen toen haha. De verkeerslessen heb ik idd ook in groep 5 (of 6 dacht ik?) gekregen, en de EHBO is groep 7 geloof ik.. Niet dat het nou zo geweldig veel voorstelde natuurlijk hoor:P Maar daar leerden we de stabiele zijligging, en ook mond-op-mond beademing… Verder weet ik het niet echt meer:P Maar ik weet wel dat ik echt veel theorie moest leren toen… Of ja toen leek dat heel wat haha;) Maar toch echt een aantal pagina’s iig. Want we kregen elke week een theorieles, en daarna de praktijk. Nou jaaa 😛 Maar het is kennelijk verschillende per basisschool.

    Maar je hebt idd gelijk Melanie. Reanimatiecursussen zouden beter gegeven kunnen worden op middelbare scholen ja, niet op basisscholen idd. Hmm dat zou idd een heel goed idee zijn!!

    #82343 Reageer
    Marly
    Gast

    Nee heel veel was het natuurlijk ook niet, maar toch was het op zich wel leerzaam hoor. Nu herinner ik me ook dat je dingen leerde zoals eerste, tweede en derdegraads brandwonden enzo:P En hoe je moest handelen etc etc… Toch best goed toch?;)

    #82345 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Dat heb ik ook ooit op de middelbare school geleerd… Maar ik heb nooit een cursus gehad.
    Dat terzijde, grappig dat je het volgende zegt :

    [quote]Maar je hebt idd gelijk Melanie. Reanimatiecursussen zouden beter gegeven kunnen worden op middelbare scholen ja, niet op basisscholen idd. Hmm dat zou idd een heel goed idee zijn!! [/quote]

    Volgens mij was het al een beetje jouw idee, toch?
    Je hebt toch zelf een cursus georganiseerd?

    #82346 Reageer
    Marly
    Gast

    Dat was op een Hogeschool, niet op een middelbare school haha;) Maar dat was ook maar eenmalig. Ik bedoel gewoon dat het een goed idee zou zijn (zoals Melanie zei) als ze een reanimatiecursus op zouden nemen in het programma, op middelbare scholen…:)

    #82353 Reageer
    Melanie
    Deelnemer

    ja ik doelde meer op een opname van zon cursus in het gangbare lespakket….

    #81400 Reageer
    jacq50
    Deelnemer

    je bent een kanjer,je verhaal is vreselijk.
    Wat heb je veel door moeten maken
    maar je afsluiting van je verhaal
    Daar hou ik van,je toont karakter we gaan ervoor
    ook al valt het niet mee soms ,daar weet ik alles van.
    Maar nogmaals jij bent een topper

    fijne jaarwisseling en op een gezondjaar 2013 daargaan we allemaal voor toch!!

    warme groet jacq

    #81401 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Carola,

    Ondanks alles wat je hebt meegemaakt tóch de moed niet opgegeven! Dat getuigt inderdaad van karakter. Een echte kanjer. Ik hoop dat je alle ellende van de afgelopen tijd achter je kunt laten en een hoopvol 2013 tegemoet gaat.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #81402 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Carola,

    Ondanks alles wat je hebt meegemaakt tóch de moed niet opgegeven! Dat getuigt inderdaad van karakter. Een echte kanjer. Ik hoop dat je alle ellende van de afgelopen tijd achter je kunt laten en een hoopvol 2013 tegemoet gaat.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #81403 Reageer
    Roland
    Gast

    Sorry, is 2x geplaatst. Moet nog wennen aan mijn touch screen. 😉

    #81404 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    beter twee maal als geen zullen we maar zeggen 😛 😛

    #81399 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Wat een ellende en dan toch maar hoop blijven houden en volhouden, dat er iets niet klopt. Maar goed, je bed is gelukkig alleen nog maar voor je nachtrust bestemd, je kan er overdag in ieder geval vrolijk langs lopen 8)

    #81405 Reageer
    pdv
    Gast

    Carola,
    Ik wens je een goed nieuwjaar met minder problemen. Ik hoop dat je ICD problemen nu over zijn. 😛

    Pim

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
Reageer op: Medewerkster sportcentrum redt leven hartpatiënt
Je informatie: