default-header

Mailbox

Home Forums Help?!? Mailbox

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #85044 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik had verwacht dat het intussen weer ok zou zijn met de mailbox… Helaas.
    Het was mij nog niet opgevallen dat het rood weer zwart was. bedrijfsblindheid denk ik 😛

    Ik ga er achteraan 😉

    Groetjes

    #85045 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote]
    Zo erg zijn deze emoticons toch niet? Ik ken ook wel leukere emoticons dan deze, maar ik heb er geen problemen mee. Ze zijn alleen een beetje te groot 😛

    Groetjes Job :woohoo:[/quote]

    Ja, ze zijn (mede) ook te groot, en te opvallend daardoor, waardoor ze bij het lezen van de berichten soms zelfs storend zijn (vind ik).

    Geen ramp natuurlijk ;), maar er zijn meer actieve forumleden die de oude emoticons prettiger en leuker vonden………..

    Geef mij maar de oude, rechtopstaande, vrolijk geel gekleurde, kleinere emoticons :).

    Groetjes,
    Lisa

    PS: ik kan mijn mailbox ook niet meer openen (ging voorheen wel steeds goed).

    #85046 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Gezien ik zelf nu druk ben om van alles gereed te maken op hartgenoten.nl weet ik niet precies waar aan gewerkt wordt op het moment. 😛 drukke dagen… Ik probeer er stiekem vandoor te gaan met oud en nieuw 😛 hahah

    Maar ik denk dat onze webbouwer nu aan het ploeteren is om de mailboxes weer functionerend te krijgen 🙂

    Groetjes Job 😆

    #85075 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Het heeft allemaal wat pijn een moeite gekost :S

    Maar is iedereen nu weer blij? 😛 hahaha, nee geintje.
    Nu kunnen we ons weer richten op de andere dingen die gedaan moeten worden.
    Heeft trouwens nog iemand een virusmelding gekregen?

    Alsnog de beste wensen voor 2010!!!!!!!! :woohoo:

    #85095 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    Hey Job,
    Geen virusmeldingen meer, en ja, we zijn helemaal blij. Zeker nadat het importeren van pictures zo goed gelukt is (!) Na jouw duidelijke aanwijzingen kon het ook eigenlijk niet meer mis gaan. (had ik je al voor bedankt in berichtje 5713)
    Kijk ook even naar de nrs.5737 en 5738 van ” deze link etc…”
    Het lijkt me niet helemaal pluis wat daar allemaal staat.(spam?)

    Veel succes weer in het nieuwe jaar !

    Theo

    #85096 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Auktje schrijft:
    [quote]Te vroeg gejuigd!!!!!

    [/quote]

    Hoi Auktje,

    Ik ben net even in mijn mailbox gedoken, en ik kan alle (nog bewaarde) mails lezen behalve de mails van december 2009. Ik kan dus jouw oude mails wel lezen maar je december mails niet meer (ik zie ze wel staan, maar ze “denken” dat ik ze niet mag lezen of dat ze verwijderd zijn ;-).)
    (Maar die 2 mails had ik al gelezen hoor, dus het geeft verder niet ;-), maar het is wel raar…..)

    Groetjes, Lisa
    .

    #85102 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Mijn mail naar anderen kan niet geopend worden en mijn hartverhalen worden nog steeds niet geplaatst :angry: :angry: :angry:

    #85033 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Auktje schrijft:
    [quote]Te vroeg gejuigd!!!!!

    Heb Tolletje een mailtje gestuurd, maar zij kan het niet openen, want het zou verwijderd zijn.

    Job ik heb jou een mail gestuurd hierover, dan kun je controleren of je een mail van mij kunt openen.

    De laatste tijd geen virusmeldingen meer gekregen.

    :angry: :angry: :angry: :angry:[/quote]

    Het vervelende is dat ik zelf geen problemen heb, heb je zelfs een berichtje teruggestuurd. Maar ik merkte wel, als ik een bericht in de Outbox wilde bekijken dat het ook niet werkte… GRRRR :angry:

    Theo ik ga gelijk even kijken naar de berichten.

    Groetjess

    #85032 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Nog bedankt voor de melding Theo, het was inderdaad rotzooi.
    Krijg je als je een paar dagen weg bent geweest 😛

    Nu maar weer verder spitten. Wat een dagen zeg…..

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
Reageer op: Mailbox
Je informatie: