default-header

Mailbox

Home Forums Help?!? Mailbox

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #84937 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Valt wel mee hoor!
    Wij hebben een pup die om de paar uur naar buiten moet :S Nee, hoor doe het met liefde :kiss:
    Muts op, sjaal om en handschoenen aan dan is het heerlijk. Vanmiddag scheen hier zelfs het zonnetje nog.
    Het is wel een crime om door de sneeuw te komen :angry:
    Goed voor de spiertjes 😛

    #84938 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    hier heeft mijn man met de vijf buiten gelopen…maar weet niet of hij vanavond nog een ronde gaat doen..whahahhah.misschien word het de tuin voor de hoge nood…

    #84939 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Doen wij ook wel hoor. We gaan om de 2 a 3 uur met Max wandelen. Maar vaak moet hij tussendoor ook nog wel eens “downloaden” 😉
    Dit gebeurd dan ook in onze achtertuin. Schepje erbij :S en klaar is Kees!!

    #84940 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    wel ja…ik ruim wel op als ik ze weer ziet…want het blijft hier sneeuwen..whahahhah..
    ze zijn in ieder geval diep gevroren…dus kunnen zo opgeruimd worden..
    enneh..niet in de koelkast….hohohohhohoho

    #84941 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Kan ook niet want jij hebt toch nog geen koelkast? 😆
    Moet je eerst 500 berichtjes versturen…. 😛
    Dus, zet hem op …je kan het!!!!!

    #84942 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hey Lisa,

    Weet jij of je nog berichtjes terug kunt vinden die al een paar maanden geleden op het Forum gezet zijn? :unsure:
    Ik wil toch wel graag weten wie de opmerking gemaakt heeft over de koelkast die je krijgt na 500 berichtjes 🙁

    Alvast bedankt,

    Anna Ellis

    #84944 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ik heb geen koelkast…wel een amerikaan..en daar passen twee mensen in…hohohohohoho….. :woohoo: :laugh:

    #84945 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast
    #84946 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Bedankt 😉

    #84947 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    anna ellis wrote:
    [quote]Hey Lisa,

    Weet jij of je nog berichtjes terug kunt vinden die al een paar maanden geleden op het Forum gezet zijn? :unsure:

    Anna Ellis[/quote]

    Marjolijn heeft het koelkast bericht al voor je opgesnord zag ik 🙂

    Maar men kan weer zoeken op koelkast (of op whatever) in het forum zelf, rechtsboven: daar staat (nu in “Engelands” nog): search forum.
    Dat zoeken werkte een tijdje geleden niet meer (sinds de nieuwe jas dus), maar het werkt nu weer goed.

    Groetjes, Lisa 🙂

    #84948 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Bedankt voor de aanvulling.
    Kan ik de volgende keer zelf zoeken.

    #84953 Reageer
    Vonne
    Gast

    Kan het zijn dat er een virus op deze site zit ?

    Op de computer krijg ik telkens zo’n ding te zien met iets van install als ik op deze site inlog.Ik klik het steeds weg, maar moet dat wel 3 keer of zo doen voor het weg is.

    Een tijdje geleden gebeurde zoiets ook bij een ander forum en daar was toen wel sprake van een virus.

    Groetjes, Yvonne

    #84954 Reageer
    Lisa
    Gast

    Vonne wrote:
    [quote]Kan het zijn dat er een virus op deze site zit ?

    Op de computer krijg ik telkens zo’n ding te zien met iets van install als ik op deze site inlog.Ik klik het steeds weg, maar moet dat wel 3 keer of zo doen voor het weg is.

    Een tijdje geleden gebeurde zoiets ook bij een ander forum en daar was toen wel sprake van een virus.

    Groetjes, Yvonne[/quote]

    Misschien wel, het spookt hier in ieder geval wel 😛
    Nu zie ik de fotootjes van de leden weer joekel groot, net als eerder al vandaag, maar dat Install ding van jou dat krijg ik niet. Maar mijn beveiliging staat zeer hoog (moet hem soms verlagen om een website te kunnen bekijken, bijv de winkelsite van Appie Heijn.)

    Weet je wat er een tijdje geleden was (eind oktober): toen ik een mail opende (over hersenactiviteit piekt), kreeg ik een virusmelding, ik heb het toen aan Job gemeld, maar hij kreeg de melding niet bij dezelfde mail.

    Ik kreeg toen deze melding bij het bericht openen:
    Virus or unwanted program ‘EXP/Agent.B [exploit]’

    Maak je elke dag een update (van je virusscanner, zoals bijv antivir, bedoel ik).

    Groetjes, Lisa 🙂

    #84956 Reageer
    Lisa
    Gast

    Auktje wrote:
    [quote]Het lijkt er zeker op dat er op deze site sprake is van een virus. Mijn virusscanner blokkeert het wel, maar heb toch opstartproblemen gekregen.

    Krijg melding van: PWS:Win32/Daurso.A

    Heb dit Job & co al gemeld.

    In de mailbox blijft het maar flikkeren dat ik een nieuw bericht heb, wat niet zo is.[/quote]

    Ja, raar he….. En ik krijg nu toch mails (op mijn PC) hoewel ik dit onderwerp (Mailbox) op Unsubscribe (deabonneer) heb gezet.

    Recente strubbelingen hebben ook met de nieuwe jas te maken denk ik…. veel te vroeg ingevoerd, en niet goed getest eerst?
    Nou, Ik zou er niet voor betalen hoor, niet voordat alles naar behoren en veilig werkt 😉

    Groetjes, Lisa 🙂

    #84957 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    hier geen last van momenteel…geen gespook..maareh…
    proberen jullie nu heel snel die koelkast te verdienen of zo?? 😉

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
Reageer op: Mailbox
Je informatie: