default-header

Mailbox

Home Forums Help?!? Mailbox

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #84965 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Wat zal de Fa. Job &Co balen wanneer ze op kantoor komen!! 🙁
    Allemaal problemen met de site.
    Moeten ze zo vlak voor de Kerstdagen nog hard ploeteren om de hele boel weer bruikbaar te maken :angry:

    Over een uur moest in het ziekenhuis zijn voor pacemakercontrole.
    Bel het af vanwege het weer. Ben wel 2 uur onderweg om er te komen.
    Mijn vriend is al even richting de provinciale weg gelopen op te kijken of het te doen was.
    Geen kip of automobilist te bekennen.
    Moet ik morgen ook nog revalideren. Nog verder weg. 🙁
    Zou dom zijn om te gaan toch :unsure:

    Voor de koelkast gaan heeft momenteel geen enkele zin…wat moet je ermee 😆 😆

    #84966 Reageer
    Vonne
    Gast

    Anna ellis schreef :

    [quote]Wat zal de Fa. Job &Co balen wanneer ze op kantoor komen!![/quote]

    Ja, denk het ook.

    [quote]Zou dom zijn om te gaan toch[/quote]

    Ik zou het ook niet als het zo ver weg is en als uitstellen mogelijk is. Hier ook een dik pak sneeuw en stapvoets rijdende auto’s. De wegen zien er niet best uit.

    [quote]Voor de koelkast gaan heeft momenteel geen enkele zin…wat moet je ermee[/quote]

    Hi,hi , nee :laugh: Maak er maar een open haard of zo van :laugh:

    #84967 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Heb net een medewerker van het ziekenhuis aan de telefoon gehad.
    Ik was al de 15e die belde vanaf 8.30 uur :ohmy:

    Ik dacht meer aan een paar dagen met z’n allen naar een warm land 😉
    Heb niets met Spanje….maar wanneer het niet anders kan

    Maken we er een gezellige en vrolijke boel van :laugh:
    Beetje flaneren over de boulevard …op het terrs met een koel glas wijn hmmmmm 😆

    Hoeveel geld zou er in de kas zitten van Hartgenoten 😛

    #84968 Reageer
    Vonne
    Gast

    Anna ellis schreef :

    [quote]Maken we er een gezellige en vrolijke boel van
    Beetje flaneren over de boulevard …op het terrs met een koel glas wijn hmmmmm [/quote]

    Dat klinkt wel heel gezellig. Da’s een super idee ! :laugh:

    [quote]Hoeveel geld zou er in de kas zitten van Hartgenoten[/quote]

    😛 :laugh:

    #84970 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    open haard heb ik al…..dus die brand geregeld hier..

    voor een reis moet je toch ook weer op pad…en moet je vliegtuig wel gaan..whahahhaha….
    oh sorry..hohohohohohohohoo….

    #84971 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Goeiemorgen Dames en Heren!!! 😛

    Ja goed ingeschat door jullie, Fa. Job&Co baalt inderdaad als een stekker :woohoo:
    Maar sterker nog, dit weekend al….

    We hebben een Hacker-aanval gehad en dat heeft nogal geresulteerd…. (misschien dat het jullie een klein beetje is opgevallen :P)
    Zaterdag is ons CMS, hetgeen waardoor hartgenoten draait ge-crashed.

    Gelukkig maar dat we geen vakantie hebben heh 😉

    Sorry trouwens aan diegene die mij hebben willen inlichten over de problemen en geen reactie hebben gehad. Ik kon mijn eigen mailbox ook niet in…. :P:P:P Maar er ging ook wat mis bij het sturen vanuit mijn normale mail vrijdag….

    Nou dan zullen we maar eens gaan ploeteren 😉

    #84973 Reageer
    Vonne
    Gast

    Job Pieter Tent schreef :

    [quote]We hebben een Hacker-aanval gehad en dat heeft nogal geresulteerd…. (misschien dat het jullie een klein beetje is opgevallen )
    Zaterdag is ons CMS, hetgeen waardoor hartgenoten draait ge-crashed.[/quote]

    Oei, dat klinkt niet best. Heeft dat ook nog gevolgen voor onze computers, de mijne loopt telkens vast ?

    [quote]Nou dan zullen we maar eens gaan ploeteren [/quote]

    Nou , veel succes dan maar !

    Ik zal voor jullie

    #84974 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Fa. Job & Co

    Werk ze, 🙁 ik hoop dat het probleem snel verholpen is zodat jullie ook een beetje op tijd van de Kerst kunnen gaan genieten. 🙂

    #84975 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    We gaan ons best doen hoor 😀
    Het enige probleem is dat onze website-bouwer Carsten volgens mij wel op vakantie wilt 😛

    Maar door de crash zou het geen schade moeten kunnen toebrengen aan jullie computers. We hebben Hartgenoten ook ondergebracht bij een der betere host’s, maar hierdoor zijn de gebruikers hartgenoten beveiligd voor deze wandaden.

    Ik hoop dat niet te veel mensen op zaterdag hartverhalen hebben geschreven, want het blijkt dat deze niet goed zijn opgeslagen. 🙁

    gaat goed komen 😛

    #84976 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Ik snap er helemaal niets meer van.
    Heb 2x een poging ondernomen om een hartverhaal te plaatsen!
    Lukt niet :angry:

    Ik wacht nu eerst wel tot er weer een hartverhaal geplaatst is. Ga ik er vanuit dat het dan wel gaat lukken :laugh:

    #84977 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Auktje wrote:
    [quote]De mailboxproblemen die ik heb dateren wel al van ver voor de hacker van dit weekend zeg maar.

    Ook de melding dat er virus software werd geconstateerd (altijd na bezoek van deze site) dateert al van ongeveer 14 dagen geleden.

    De opstartproblemen dateren van afgelopen vrijdag volgens mij.[/quote]

    Dat klopt helemaal, het mailprobleem staat los van dit weekend. We hadden hier eerst slechts één melding van. Daardoor hebben we het probleem niet echt kunnen vinden. Blijkbaar was het ook een paar keer naar mijn admin account gestuurd, maar deze gebruik ik vrij zelden, dus had die mailtje o.a. van jou (Auktje) niet gezien. :dry: Toen bleek dus dat ik hetzelfde probleem had. Ik kon dus niet lezen wat je had gestuurd…..

    Maar als het goed is zou dit weer bij iedereen moeten werken. Nu maar eens verder met de volgende problemen.
    Ik kan op het moment niet eens nieuws plaatsen…. :silly:

    Dus als jullie nog wat tegen komen, ik hoor het graag!

    #84996 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Klik op hargenoten om te kijken of er nog nieuws is.
    Krijg rechts onder in beeld de volgende melding:
    Een recente poging om uw computer aan te vallen is geblokkeerd(Norton Virus)
    Deze melding krijg ik regelmatig!

    Lijkt me niet echt goed :unsure:

    #85041 Reageer
    Lisa
    Gast

    20 december schreef ik
    [quote] PS: ennuh, de vroegere emoticons zijn weer terug zie ik net ook :cheer: :laugh:[/quote]

    nog een PSje, (28 dec)

    Helaas, …..de saaie, grote(re) emoticons zijn opeens weer terug……….waarom zijn die er weer?

    Lisa 🙂

    #85042 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Wil je een eerlijk antwoord?

    Denk het niet heh ? 😉 hahah

    Nee serieus, ik heb geen enkel idee :side:

    Geintje, deze emoticons zijn ingeladen in de site. Dat er tijdens de storing de antieke emoticons naar voren kwamen kan ik even (absoluut) niet verklaren. Daarnaast heb ik stiekem ook geen zin om het uit te zoeken 😛 hahah

    Zo erg zijn deze emoticons toch niet? Ik ken ook wel leukere emoticons dan deze, maar ik heb er geen problemen mee. Ze zijn alleen een beetje te groot 😛

    Groetjes Job :woohoo:

    #85043 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik hoor hier trouwens afgezien van de emoticons geen klachten meer 😛 Dus de eerdere problemen lijken mij intussen wel weer opgelost, tenzij één van jullie misschien nog wat tegengekomen is.

    Je weet het, dan moet je het hier dumpen 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
Reageer op: Mailbox
Je informatie: