default-header

Herstel

Home Forums De jongere hartpatiënt Herstel

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 221)
  • Auteur
    Berichten
  • #92658 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    ja hoop dat we in goed overleg eruit gaan komen. Maar merk wel dat ik extra last krijg in drukke situaties en op mijn werk ik het heel vaak druk dus zal mij benieuwen hoe het gaat.

    #92660 Reageer
    JeroenS
    Gast

    Ik merkte dat de eerste weken terug op het werk heel zwaar waren. Het was fijn om er weer te zijn, maar na een paar uur was ik gesloopt (ik heb ook 2 uur reistijd op een dag). Twee keer per week een halve dag was de start en dat loopt nog steeds heel geleidelijk op. Exclusief vakanties zal ik er uiteindelijk zo’n 4-5 maanden over doen om helemaal op 100% te zitten.

    Ondertussen merk ik wel dat het een stuk beter gaat nu een half jaar na de operatie. Sporten gaat steeds beter en ik heb ook echt zin om naar mijn werk te gaan. Ondanks dat het voor iedereen anders is, moet dat een positief geluid zijn. Hou vol!

    #92661 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Wanneer ben jij geopereerd dan? Ik 12 februari en ik ben alleen nog op de koffie geweest
    en dat was ook vermoeiend, gelukkig is mijn reistijd maar een kwartier. Na 2 uur reizen zou ik al moe zijn als ik daar aankom.

    #92662 Reageer
    JeroenS
    Gast

    Ik ben 25 november 2014 geopereerd en ben pas echt in maart begonnen; 3 maanden erna. Mijn re-integratie schema werd opgebouwd dat ik eerst werkte van 2 dagen 4 uur naar iedere dag 4 uur en vanaf daar 1 of 2 uur per dag erbij. Reistijd werd daar zeker in meegenomen. De enige tips die ik zou willen geven is om het niet te snel op te bouwen en om het schema waar je op zit voor je vakantie (als je gaat) ook nog een week of 2 na je vakantie aan te houden.

    #92669 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Nou vanaf volgende week ga ik 2 dagen 1-2 uur werken. Het is een begin.
    En voor nu weer last van de warmte dus even weer een stapje terug.

    #92670 Reageer
    JeroenS
    Gast

    Je moet ergens beginnen en 1-2 uur werken kan zwaarder zijn dan je denkt. Heb je er wel zin in? Succes!

    #92671 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Ja ik heb wel zin maar toch ook
    weer spannend of het gaat lukken.

    #92675 Reageer
    sandrar
    Gast

    Spannend!! Heel veel succes Jeannette!!

    #92680 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    .

    #92715 Reageer
    sandrar
    Gast

    Zo, de volgende stap in mijn herstel is gezet: ben een weekje op vakantie geweest in het noorden van Frankrijk. We (man en zoontje) hadden een huisje gehuurd in een vakantiepark met mijn ouders, zus, haar vriend en stiefdochtertje. Veel drukte, maar wel gezellig. Ik had een paar uur gereden met de heenreis en toen ik daar kwam was ik uitgeput. Ben in een hoekje van de zetel gekropen en daar heb ik zo’n 2u gezeten. Niet echt een droomstart. Ook best hoge koorts voor mijn doen. Blijkbaar een reactie van mijn lichaam want de dag erna is het in de loop van de namiddag verdwenen. Ik heb maar meteen de plannen opgeborgen om in september een last-minute naar Spanje, Italië of Kroatië te boeken.. De rest van de vakantie was wel fijn: heb wel wat gewandeld, maar ook voldoende kunnen rusten. Op vakantie heb je nu eenmaal geen was, strijk en afwas en mijn ouders hebben voor het eten gezorgd. En tijdens de terugreis heb ik rijverbod gekregen 😉

    #92725 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Oh wat goed om te horen dat je op vakantie bent geweest. Ik sla voorlopig nog even over maar wie weet in het najaar. wel vervelend die koorts als je teveel hebt gedaan. Wel herkenbaar. Ik heb nu te horen gekregen hoe ik ga opbouwen. Nu nog twee keer in de week twee uur 3 weken dan twee keer in de week drie uur 3 weken, dan 2 keer in de week 4 uur 3 weken. Wel pittig want dat werken kost veel energie. Dus ik moet daarna week bijkomen.

    #92837 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    De meeste mensen die ik heb gesproken van te voren waren
    na 3 maanden alweer aan het werk. Nou weet niet wat voor supermensen dat waren.
    Of zullen ze 4 uur per week al als aan het werk benoemen.
    Dat is in mijn ogen alleen maar therapeutisch.
    Daarom heb ik het ook beetje onderschat allemaal.
    Maar komt goed

    #92838 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    de eerste keer is het mij ook gelukt om na 3 maanden weer 40 uur aan het werk te zijn en zonder enige problemen.

    #92839 Reageer
    sandrar
    Gast

    ik zie mij – na bijna een jaar – nog steeds niet werken hoor. Nu, voor de klas staan is best vermoeiend en ik moet dan nog eens school vinden die maar een paar uur per week een job heeft, maar toch.. Mijn prioriteit ligt nu gewoon bij mijn gezin / huishouden zelf kunnen doen. Maar zelfs als dat niet zo was: 3 maanden na mijn operatie lag ik nog bijna de hele dag plat.. Sociaal contact is natuurlijk een pluspunt Jeannette. En je hebt je gedachten zeker eens bij iets anders.

    #92840 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Ja ben ik blij hoor hoe het bij mij gaat.
    Ik kan steeds meer en het gaat ook wel goed.
    Maar ik verbaas me dus wel over mensen die
    na 3 maanden aan het werk zijn.
    Dat zijn wel allemaal mannen van vrouwen heb ik
    dat nog weinig gehoord.
    Maar ik hou me netjes aan het opbouw schema van de arbo arts.
    En dat duurt nog wel even.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 221)
Reageer op: Herstel
Je informatie: