default-header

Hartfalen

Home Forums Hartfalen Hartfalen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #80464 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo mensen,

    24-02-2015. De dag dat ik drie nieuwe omleiding heb mogen ontvangen in het MST in Enschede.
    24-02-2015. De dag dat mijn leven een nieuwe kans heeft gekregen door het team van thorax Enschede.

    Ben nu net twee dagen weer thuis en zit in een emotionel achtbaan. Zoekende en hopelijk vindend naar mijn nieuwe ik. Ook mijn vrouw zoekende en uitkijkende naar.

    Ik heb al met verbazing rond gekeken hier en zal mijn ervaring gaan delen. Hulp vragen waar nodig en helaas mijn ervaring delen waar gevraagd.

    Het word een lange weg…

    #92293 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Dennis,
    Welkom op het forum.
    Alles is nog zo vers.
    Dat jullie nog zoekende zijn is heel normaal want het leven heeft ineens een heel andere wending gekregen. Zit je met vragen of wil je gewoon iets kwijt dan is dit forum een goede hulp. We hebben allemaal een ervaring moeten verwerken en hebben daarom veel begrip voor de ander.
    Zoals je zegt heb jij met jouw vrouw nog een lange weg te gaan. Sla die weg met vertrouwen in.
    Ik wens je een snel herstel.
    Groetjes, Lotje

    #92294 Reageer
    Dennisslag
    Gast

    Lotje,
    Dank je wel en we gaan hier met vertrouwen de weg in slaan.

    #92296 Reageer
    Dennisslag
    Gast

    Vandaag precies een week lag ik in de ok. Nu al weer op de been. Oke als ik twee treden verder ben op de trap dan is mijn engerie alweer op. Maar goed ben pas 40 dus …. Vandaag wel weer even bellen ben erg kortademig en pijn in longen.

    #92297 Reageer
    brandy
    Gast

    Hoi Dennis,
    welkom hier op het forum
    krijg je geen hartrevalidatie aangeboden,het zou je iets op weg kunnen helpen
    groetjes en sterkte van mij

    #92300 Reageer
    Chris1977
    Gast

    Hoi Dennis,

    Welkom op het forum, ik zelf ben hier ook nog redelijk nieuw hier maar heb al veel gehad aan het forum.

    Heel veel sterkte en succes,
    Chris B)

    #92301 Reageer
    Dennisslag
    Gast

    [quote=”brandy” post=17147]Hoi Dennis,
    welkom hier op het forum
    krijg je geen hartrevalidatie aangeboden,het zou je iets op weg kunnen helpen
    groetjes en sterkte van mij[/quote]

    Revalidatie gaat nog komen. Ik krijg eerdaags de oproep thuis gestuurd. Maar pfff geestelijk nu al zwaar.

    #92302 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Dennis,

    Een revalidatietraject bestaat meestal uit een mentaal- en fysiekgedeelte. Ik heb het als prettig ervaren.

    Heel veel succes, vertrouw erop dat het goed komt.

    Hartegroet van Annemarie

    #92303 Reageer
    brandy
    Gast

    Dennis,
    Het is een fijn team in Enschede,je ontmoet ook mede lotgenoten,en dat helpt ook mee

    #92304 Reageer
    Dennisslag
    Gast

    [quote=”brandy” post=17158]Dennis,
    Het is een fijn team in Enschede,je ontmoet ook mede lotgenoten,en dat helpt ook mee[/quote]

    Het geen wat ik nu al heb ervaren in Enschede bij het MST Is helemaal top. Ben vanaf mijn spoed opname tot aan ontslag nu al super begeleid. Maar goed nu moet ik het zelf ook doen. Ik heb best wat vragen. … Zal ze hier ook is neerzetten.

    Groet dennis.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Reageer op: Hartfalen
Je informatie: