het de zorgverzekering opgebeld..maar volgens hun is het alleen als je bestraald word bv…en bij nierdialyse…en andere dingen…krijg nog wel een formulier thuis..maar ik ga er vanuit dat het nix word..
Vervoer op maat hadden ook gebeld..ook gezeik trouwens.begonnen al over de zorgverzekering…toen hetzelfde gezegd als wat de verzekering mij vertelde..
voor boodschappen moest mijn man maar de boer op..pardon..mag ik niet mee in die vier maanden??…en of je gelijk beter was verklaard met die ICD??…pffffffffffffff…ik schoot gelijk uit..omdat hij ook ineens over een wijkbusje begon…toen vervolgens over andere mogelijkheden….
ik zeg..WELKE mogelijkheden dan??…ehhhhhhh….toen haakte ik in over dat wijkbusje..
jahh..even nakijken..nee..dan moet je ouder zijn dan 55 jaar…en dat was ik nog niet..
Het is toch van de pot gerukt dat je dan nergens recht op heb…
Volgens hem kan ik in de winter/herfst wel even minimaal 200 meter lopen..terwijl ik ook last van mijn benen heb…pardon…voel hij mijn benen..en als de wind in je gezicht blaast en het koud is..misschien haal ik die bushalte wel..maar verder kan ik dan de rest van de week vergeten…ik begon van kwaadheid spontaan te janken…heb ik de laatste jaren meer..komt echt van het hart denk ik..
en toen kon ik dinsdag wel even langs komen om er over te praten….nou…wie weet..
ik word hier zo moe van…mensen die denken dat je met een ICD gelijk weer 100% bent….pffffffffff………………gekker kan het niet worden toch..
waarom heb ik in godsnaam twee keer een hartoperatie gehad als het gelijk zo kon dan??
sorry.maar moest even dit ei kwijt..