default-header

Gezocht Beste ziekenhuis bij vaatvernauwing/ Angina pectoris

Home Forums Hart- en vaatziekten Gezocht Beste ziekenhuis bij vaatvernauwing/ Angina pectoris

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79741 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    BESTE ALLEMAAL

    Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met betrekking tot vaatvernauwing en angina!!
    Ik weet sinds okt 2011 dat ik re entry tachycardy heb maar sinds kort word er ook onderzoek gedaan naar vaatvernauwing alhoewel ik niet tot de risicogroep hoor en de artsen het dus niet willen geloven word er aarzelend naar gekeken!!
    Ik heb de laatste tijd steeds meer druk op mijn borst met name bij geringe tot zeer veel inspanning als ik in bed lig is het minder maar brand het nog daarbij ben ik duizelig en misselijk en benauwd!!
    Ik heb bij de gratie een fietsproef mogen doen hier kwam uit dat bij geringe inspanning mijn hartkamers een extra slag maken na de gewone wat dus kan duiden op zuurstof gebrek
    Op een echo zagen ze niks en uit mijn bloed ook niet maar de fietstest was niet naar behoren en de klachten die ik heb komen ovcereen met vernauwing

    Ik ben opzoek naar een ziekenhuis waar ze goed zijn en serieus en niet bij voorbaat al roepen dat het onwaarschijnlijk is dat ik 28 zonder erfelijke belasting een goed bmi en cholestrol kransslagadervernauwing heb

    Ik woon in noord holland maar wil er graag voor reizen graag hoor ik van jullie

    Als jullie andere ideeen hebben over wat het kan zijn hoor ik het ook graag!!

    groetjes isabelle

    #88035 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    In het tweestedenziekenhuis in tilburg,kan je al snel terecht en heb je gelijk dezelfde dag de uitslag.
    Ik ben zeer tevreden.
    .

    #88038 Reageer
    cesarina
    Gast

    Hallo

    In Amsterdam is er een cardiokliniek, die patienten in 2 uur onderzoeken o.a ook op dit soort klachten.

    Ze rekenen het normale tarief en de betaling gaat via de verzekering.

    Je krijgt meteen de uitslag en eventueel word je doorgestuurd naar een ziekenhuis. Was bijna 3 jaar geleden een openbaring voor mij dat het zo ook kon.
    Na jaren gedoe in een ziekenhuis die niets deden.

    Ik heb hier goede ervaring mee…na jaren sukkelen kon ik via de plaatsvervangende huisarts binnen 2 dagen daar terecht voor een second opinion.

    Als je interesse hebt hoor ik het wel en zal ik je het adres doorgeven.

    Cesarina

    #88040 Reageer
    isa
    Deelnemer

    Hoi ,

    Allebei bedankt voor het reageren!!
    Ik zou graag het adres hebben van de kliniek in A’dam
    Is net wat beter te berijden voor nu
    Alvast bedankt

    P.’s. Wat was de uitslag bij jou als ik vragen mag?
    Gr. Isa

    #88041 Reageer
    cesarina
    Gast

    Hallo
    Hier is het adres
    Cardiokliniek Centrum AMsterdam Zuid
    Ijsbaanpad 10C
    tel. 020 – 7072930

    Ik had dr Tulevski die feilloos en binnen 2 uur de diagnose stelde…
    en dr. Somsen

    Dr Somsen is ook aantal dagen verbonden aan het OLVG in Amsterdam.
    Deze prefereer is nu vanwege zijn werk ook in dat ziekenhuis.

    Zelf liep ik 8 jaren met onbegrepen klachten…Dr. Tulevski ondekte een lekke mitralisklep…ben toen in de bovenstaande ziekenhuis geopereerd.
    Je kan ook ander ziekenhuis kiezen.

    Is een een aanrader voor je second opinion !
    Veel succes, bel maar snel, ik hoop het wel van je!

    Groetjes
    Cesarina

    #88060 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik heb hele goeie ervaringen met st antonius in Nieuwegein.
    Ik heb 5 bypassen gehad in 2010 omdat alle 3 de kranslagaders dichtzaten.
    2 bypassen zitten helaas weer dicht.
    ErasmusMC wou niks meer doen,uitbehandeld dus en in Dordrecht lukte het niet on de ader open te krijgen.
    Ik ben vorige week in st antonius geweest en nu heeft dr mast mijn orginele kransslagader,die vorig jaar 100% dicht was weer opengekregen,er zijn 4 stents in gegaan en over 2 maanden nog 5.
    Dus ik ben voorlopig weer gered.
    Ik zou voor dr mast gaan in st antonius :laugh:

    Groetjes Frenk

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Gezocht Beste ziekenhuis bij vaatvernauwing/ Angina pectoris
Je informatie: