- Dit onderwerp bevat 278 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door anna ellis.
- AuteurBerichten
- aart 1970Deelnemer
Hoi Annoniempje,
Hoe was je vakantie, hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten.
Leuke start van je die muziek en denken aan de dood is zeker wat we allemaal doen, ook al hebben de meeste van ons iets van nog ff niet en dat is ook normaal.
http://www.youtube.com/watch?v=0Wv3Ya9nskA – 96k – In cache
Groetjes,
RobWandeltheoDeelnemerHallo Yvonne,
Prachtige foto’s (v/d Slingebekke)
Ik ken dat gebied van mijn vele wandelingen aldaar. Goede herinneringen en pure nostalgie aan een tijd, dat wandelen voor mij nog mijn lust en leven was.
Nu even niet, laten we hopen tijdelijk, en dan hoop ik daar nog eens terug te komen.groeten
Theoen je mag best nog es iets in de streektaal sturen, ik versta het prima.
VonneGastAnoniempje schreef:
[quote]www.youtube.com/watch?v=BJ6K2J9Gb1A[/quote]
Die kende ik nog niet, heel mooi !
[quote]We denken allemaal wel eens aan de dood, ook al willen we het niet, het is onvermijdelijk, we gaan echt een keer.
[/quote]Ja, dat is waar. Op bepaalde momenten denk je er wat meer over na.
Van Robert Long weet ik nog dat ik in de pubertijd “Kalverliefde ” uit volle borst meezong.
aart 1970 schreef :
[quote]www.youtube.com/watch?v=0Wv3Ya9nskA – 96k – In cache[/quote]
Die is prachtig, krijg wel een beetje een verdrietig gevoel van. Gevoelige muziek vind ik dat.
Groetjes, Yvonne
VonneGastWandeltheo schrijft:
[quote]Prachtige foto’s (v/d Slingebekke)
Ik ken dat gebied van mijn vele wandelingen aldaar. Goede herinneringen en pure nostalgie aan een tijd, dat wandelen voor mij nog mijn lust en leven was.
Nu even niet, laten we hopen tijdelijk, en dan hoop ik daar nog eens terug te komen.groeten
Theoen je mag best nog es iets in de streektaal sturen, ik versta het prima.[/quote]
Hoi Theo
Ik vind het erg voor je dat wandelen nu niet gaat terwijl het je lust en leven was.
Ik hoop van harte dat het gauw weer mogelijk is. En wie weet komen we elkaar hier ooit nog ’s tegen.Het Twents lijkt wel een beetje op onze streektaal vind ik. Ik heb een (mail) vriendin uit Enschede en soms schrijven we elkaar iets in ons eigen dialect en meestal begrijpen we dat wel van elkaar.
(Ik geloof dat de foto’s te groot zijn. Ik zie dat van de andere berichten niet alle tekst er staat en ik denk dat die foto’s de oorzaak zijn. Eerst de grootste dan maar verwijderen, kijken of het dan beter is.)
Groetjes, Yvonne
- AuteurBerichten