- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 3 maanden geleden door bulldogsrotterdam.
- AuteurBerichten
- bulldogsrotterdamGast
nu vijf nieuw..whahhahahhahahha.. :P :P :P
A. LincewiczLidbulldogsrotterdam schrijft:
[quote]nu vijf nieuw..whahhahahhahahha.. :P :P :P[/quote]Hahaha, ……bij mij 6 NIEUW :cheer: :P
Nou wordt Job vast weer pffff van ons ;)
Job Pieter TentGastpppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :woohoo:
bulldogsrotterdamGastbij mij zeven..ik loop er eentje voor..
als we maar lol hebben toch??…whahhahahha…Job..het forum is nog niet oke….holadijee :P ;)
bulldogsrotterdamGastmijn bericht geschreven…had ene jobje er weer wat neer gezet..had ik ineens 9 nieuwe berichten..zo gaat het wel hard.. :lol:
[quote]mijn bericht geschreven…had ene jobje er weer wat neer gezet..had ik ineens 9 nieuwe berichten..zo gaat het wel hard.. :lol:[/quote]Inmiddels al 10 nieuwe bij mij :P …. maar nu hou ik op met melden hoor hihi …..
Ik heb al genoeg punten voor die koelkast, maar jij kan nog even doorgaan :woohoo:Job Pieter TentGastzal ik er dan maar 11 van maken? :silly:
bulldogsrotterdamGastsorry Job..maar heb er nu ineens maar eentje…whahahhahhaha..raar forum toch.. :silly:
bulldogsrotterdamGasteh..koelkast??..die heb ik al..mag ik ook voor wat anders gaan??
[quote]eh..koelkast??..die heb ik al..mag ik ook voor wat anders gaan??[/quote]Nee :P :) …… alleen een koelkast hoor….
maaaaaar wees niet bang, dat was toch maar een geintje, weet je nog, in een ander draadje (mailbox) ging het een tijdje geleden over die koelkast … die echter niemand wilde, haha :lol: (omdat het zo koud was buiten) ….bulldogsrotterdamGasthahahha..koud is het nog steeds!!….maareh..had er nu weer maar eentje…zou het nu echt gewoon goed gaan??
- AuteurBerichten